هزینه ثبت شرکت در دبی در سال ۲۰۲۳

هزینه ثبت شرکت در دبی

 

هزینه ثبت شرکت در دبی

در اینجا می خوانید...

 

 

هزینه ثبت شرکت در دبی

 

چرا هزینه ثبت شرکت در دبی مناسب است و چرا باید یک شرکت در امارات متحده عربی افتتاح کنیم؟

 

اگر می خواهید بدانید هزینه ثبت شرکت در دبی چقدر است؟ پاسخ تمامی سوالات خود را در این رابطه با راحت ترین روش ممکن، از طریق مشاوران وب سایت مدیران سرویس، دریافت کنید. امارات متحده عربی از یک اقتصاد پویا، مستحکم و با ثبات برخوردار است. همچنین امارات متحده عربی از یک سیاست نوآورانه جهت تنوع اقتصادی و همچنین موقعیت جغرافیایی استراتژیک برخوردار است.

امارات متحده عربی یک سیستم قانونی راحت ارائه می دهد. بدین ترتیب هزینه ثبت شرکت در دبی را برای کارآفرینان کم می کند و سرمایه گذاری در این کشور را تشویق می کند. رویه های قانونی و یا به اصطلاح کاغذ بازی اداری آن ساده و سریع و بسیار کم هستند. با بهره مندی از معافیت از مالیات شرکت ها و سود و مزایای بالای آن می توان در مدت زمان بسیار کوتاهی در دبی یا مناطق آزاد امارات، شرکت افتتاح کرد.

 

مزایای چندگانه ثبت شرکت در دبی برای ایرانیان چیست؟

 

ثبت شرکت در دبی برای ایرانیان مزایای زیادی دارد. این مزایا شامل تضمین مالکیت ۱۰۰٪، بازگشت سود و تجارتی بدون مالیات است. شبکه نزدیک و ارتباطات ما با مناطق آزاد امارات متحده عربی به شما امکان می دهد کارها را به درستی و مقرون به صرفه انجام دهید. در ادامه به مزایای همکاری با مدیران سرویس برای داشتن کمترین هزینه ثبت شرکت در دبی اشاره می کنیم:

  • ثبت شرکت در دبی برای ایرانیان در کوتاه ترین مدت
  • دریافت ویزای کار و فرآیند ثبت آسان
  • ثبت شرکت در دبی برای ایرانیان با عوارض واردات پایین
  • ثبت شرکت در دبی برای ایرانیان با مجوز حرفه ای و مالکیت ۱۰۰٪ همراه است
  • ارتباط قوی با سهامداران محلی ایجاد کنید
  • مجوز تجارت خود را در دبی بدون داشتن فضای اداری دریافت کنید
  • ثبت شرکت در دبی برای ایرانیان بدون محدودیت در تجارت است و تجارت مستقیم با بازار محلی امارات بسیار آسان است. کسب و کار خود را در دبی ثبت کنید و آزادانه در سراسر کشور امارات تجارت کنید.

 

هزینه ثبت شرکت در دبی
هزینه ثبت شرکت در دبی

 

هزینه ثبت شرکت در دبی نسبت به انواع مجوز متفاوت است:

 

مجوز تجاری:

مجوز تجاری برای شرکتی صادر می شود که در هر نوع فعالیت تجاری از جمله عمده فروشی، دلالی و غیره فعالیت می کند.

 

مجوز حرفه ای:

این مجوز برای هر فرد یا شرکتی صادر می شود که هر گونه فعالیت حرفه ای از جمله مشاوره، آموزش و غیره را ارائه می دهد.

 

مجوز صنعتی:

مجوز صنعتی به مشاغلی ارائه می شود که محصولات مختلف و برتر را تولید می کنند. این مجوز شامل فعالیت های تولیدی می شود.

 

مجوز گردشگری:

مجوز گردشگری به مشاغل مربوط به سفر و گردشگری اعطا می شود.

 

برای اینکه از هزینه ثبت شرکت در دبی مطلع شوید باید از مراحل آن مطلع شوید. با ما همراه باشید تا در ادامه مراحل آن را بررسی کنیم:

 

  1. برای اطلاع از هزینه ثبت شرکت در دبی، فعالیت تجاری خود را شناسایی کنید
  2. ساختار قانونی مناسب را انتخاب کنید
  3. نام تجاری و فعالیت خود را ثبت کنید
  4. درخواست تایید
  5. با یک حامی محلی اهل کشور امارات متحده عربی شریک شوید تا هزینه ثبت شرکت در دبی را به طور کامل بررسی کند.
  6. قرارداد اجاره را دریافت کنید
  7. دریافت تاییدیه اولیه از DED یا همان وزارت توسعه اقتصادی
  8. مدارک اضافی را ارسال کنید
  9. پس از تایید می توانید کسب و کار خود را راه اندازی کنید

 

هزینه ثبت شرکت در دبی
هزینه ثبت شرکت در دبی

 

اقامت دبی از طریق ثبت شرکت چیست؟

 

ثبت شرکت در دبی برای ایرانیان به دلیل روابط خوبی که به تازگی رو به افزایش است و نزدیکی مرزی با این کشور آسان تر از گذشته خواهد بود. به طور کلی ویزای اقامت امارات، اجازه اقامت طولانی مدت برای اتباع خارجی در این کشور است. این ویزا می تواند ۲ تا ۳ سال یا حتی تا ۱۰ سال، اعتبار داشته باشد و هر چند بار که لازم باشد قابل تمدید است.

بسیاری از خانواده‌های «بین‌المللی» سال‌هاست که در امارات زندگی می‌کنند و فقط به طور مرتب ویزای خود را تمدید می‌کنند. به این ترتیب هیچ گونه اقامت دائم در امارات وجود ندارد. نگران نباشید، اقامت دائم امارات متحده عربی ساده است  فقط باید ویزا در گذرنامه خود داشته باشید تا بتوانید به طور دائم در این کشور اقامت داشته باشید.

 

راه های مختلفی برای اخذ اقامت امارات وجود دارد:

 

اقامت دبی از طریق ثبت شرکت، یکی از سریع ترین راه ها برای دریافت ویزا است. افتتاح کسب و کار در مناطق آزاد امارات به دلیل مالکیت ۱۰۰ درصدی، قیمت مناسب و شفاف بودن مراحل ثبت نام از گزینه های محبوب و سریع، برای اقامت دبی است.

  • اقامت دبی با ثبت شرکت و شروع بیزینس خود
  • مجوز کار آزاد در دبی یا امارات دیگر را دریافت کنید
  • وارد کالج یا دانشگاه شوید
  • وابسته باشید (فرزند ساکن یا والدین بازنشسته)
  • دارای ملک با ارزش کل بیش از ۱ میلیون درهم

برای داشتن پایین ترین هزینه ثبت شرکت در دبی، کجا کسب و کار خود را راه اندازی کنیم؟

 

برای گرفتن اقامت دبی از طریق ثبت شرکت، باید یک شرکت به نام خود در امارات متحده عربی ثبت کنید. می توانید به تنهایی یک موسسه مناسب پیدا کنید یا از مشاوران برای راه اندازی کسب و کار در دبی کمک بگیرید. بر اساس نوع شرکتی که شما علاقه مند به افتتاح آن هستید، منطقه ای که در آن سرمایه گذاری می کنید نیز بسیار مهم است.

در واقع، امارات متحده عربی به دو بخش سرزمین اصلی و منطقه آزاد تقسیم می شود. بیش از ۵۰ منطقه آزاد در امارات وجود دارد و برای هر یک از آنها تقریباً بی‌نهایت تنوع ترکیبی به نفع کارآفرین وجود دارد. به طور کلی اما اجاره بهای این مناطق ویژه حدود ۵۰۰ یورو برای هر متر مربع است.

 

اقامت دبی با ثبت شرکت شامل موارد زیر خواهد بود:

 

  • یکی از راه های رسیدن به اقامت دبی با ثبت شرکت، دریافت کارت مهاجرت (سند مهاجرت از شرکت شما که به شما امکان می دهد برای ویزا درخواست دهید)
  • یکی دیگر از راه های اقامت دبی با ثبت شرکت، دریافت اخذ مجوز ورود (شرط لازم برای اخذ ویزای اقامت که معمولا در مراحل اولیه کل فرآیند انجام می شود)
  • درخواست کارت شناسایی امارات و انجام معاینه پزشکی

 

به طور کلی، شرکت در دبی برای ایرانیان، با صدور کارت مهاجرت و مجوز ورود (اگر حداقل یک بار در گذشته از امارات بازدید کرده باشید) امکان پذیر است. حضور شخصی شما در طول معاینه پزشکی، درخواست شناسه امارات و مهر ویزا الزامی است.

برای انجام این کار، پاسپورت شما به اداره مهاجرت ارسال می شود و تا زمانی که مراحل آن تکمیل نشود، نمی توانید امارات را ترک کنید. به طور کلی درج ویزا، بازرسی و صدور گواهی ۵ روز کاری به طول می انجامد.

 

هزینه اقامت دبی با ثبت شرکت چند است؟

 

هزینه اقامت دبی با ثبت شرکت، بسته به محل ثبت کسب و کار شما متفاوت است. اگر شرکت را در یکی از مناطق شمالی از جمله عجمان، ام القوین، شارجه یا راس الخیمه ثبت کنید، کمترین هزینه را برای شما خواهد داشت. امارات متحده عربی سالانه افراد و شرکت های زیادی را از سراسر جهان جذب می کند. به طور فزاینده ای، اشخاص حقوقی و اشخاص حقیقی از کشورهای دیگر به فکر افتتاح حساب در امارات متحده عربی، ثبت یک شرکت یا نقل مکان به آنجا هستند.

 

برای اقامت دبی با ثبت شرکت چه موانع و مشکلاتی وجود دارد؟

 

ممکن است در مورد اینکه چرا هزینه ثبت شرکت در دبی کمتر است و چرا امارات برای صاحبان مشاغل جذاب است، مطالب زیادی گفته شده باشد. اما در مورد مشکلاتی که ممکن است با آن مواجه شوند، گفته نشده باشد. امارات متحده عربی بر اساس قوانین خود زندگی می کند و اگر این قوانین را ندانید، می توانید اشتباهات زیادی مرتکب شوید که ارزان نخواهد بود.

ما تجربیات زیادی را جمع آوری کرده ایم، توسط تیم بسیار حرفه ای به شما خواهیم گفت که چگونه مشکلات به ظاهر غیر قابل حل را حل می کنیم. مشکلاتی که افراد و اشخاص حقوقی در امارات با آن مواجه هستند، ویژگی های خاص خود را دارد. اما عملاً هر یک از آنها توسط متخصصان مجرب شرکت ما قابل حل است.

 

هزینه ثبت شرکت در دبی
هزینه ثبت شرکت در دبی

 

 

 

الزامات قضایی ثبت شرکت در دبی:

 

  1. اولین اقدام برای اطلاع از هزینه ثبت شرکت در دبی ارسال اسناد اصلی شرکت است
  2. پاسخ نامه خدمات ترجمه شده بانک به انگلیسی
  3. از جمله موارد دیگری که باید برای آگاهی از هزینه ثبت شرکت در دبی انجام دهید، داشتن بیانیه حساب در مورد فعالیت شرکت تان در شش ماه گذشته به زبان انگلیسی است.
  4. اسنادی که اقامتگاه را در آدرس مشخص شده طی سه ماه گذشته تایید می کند (قبض اینترنت، برق، آب و برق)؛
  5. برای ثبت شرکت در دبی به حضور شخصی شما در بانک نیاز است.
  6. یکی دیگر از دلایل پایین بودن هزینه ثبت شرکت در دبی این است که مالک و مدیر شرکت می تواند یک نفر باشد. شرکت های دارای مالیات پایین در امارات متحده عربی نیازی به استفاده از خدمات نماینده ندارند.

 

هزینه ثبت شرکت در دبی
هزینه ثبت شرکت در دبی

 

 

هزینه ثبت شرکت در دبی چقدر است و انجام این کار چه مزایایی دارد؟

 

  •  
  • عدم نیاز به ارائه گزارش یکی از دلایل محبوبیت ثبت شرکت در امارات متحده عربی است. البته موارد استثنا از جمله معاملات مشخص با املاک و مستغلات نیز وجود دارد.
  • مالیات صفر از جمله موارد تاثیرگذار بر هزینه ثبت شرکت در دبی و از مهم ترین مزایای آن است. شرکت هایی که در قلمرو امارات متحده عربی فعالیت می کنند از مالیات معاف هستند.
  • هزینه ثبت شرکت در دبی به دلیل انجام فعالیت ها بر اساس قوانین یک کشور بسیار توسعه یافته با اقتصاد پایدار و قوانین آسان آن، سودآور است.
  • قرار گرفتن در مکانی که برای اکثر نقاط جهان بهشت ​​تعطیلات محسوب می شود و در عین حال کیفیت زندگی بسیار بالایی دارد.

 

کم کردن هزینه ثبت شرکت در دبی خدمات اداری مدیران:

 

متخصصان خبره می دانند که چگونه ثبت شرکت در دبی برای ایرانیان را مطابق با تمام قوانین انجام دهند. با توجه به موارد ذکر شده می توانید کسب و کار خود را در این کشور راه اندازی کنید. همچنین از مزایای مالیاتی (مالیات بر درآمد صفر) و اکوسیستم کارآفرینی که کشور ارائه می دهد استفاده کنید. دبی یک شهر عالی است که مزایای ارزشمندی را برای شرکت ها و افراد ارائه می دهد. همانطور که گفتیم ۱۰۰٪ معافیت مالیاتی از مهم ترین آنها است.

در حال حاضر هیچ مالیاتی در دبی وجود ندارد، نه مالیات بر درآمد شرکت ها برای شرکت ها و نه مالیات بر درآمد برای افراد وجود ندارد. تنها استثناء مالیات بر ارزش افزوده (VAT) برای شرکت های سرزمین اصلی است که فقط ۵ درصد است. شرکت های منطقه آزاد مشمول مالیات بر ارزش افزوده نمی شوند مگر اینکه درآمد حاصل از همکاری با آنها باشد.

 

اقامت دبی از طریق ثبت شرکت چگونه است؟

 

ثبت شرکت در دبی برای ایرانیان نیازی، به اقامت امارات ندارد. بسته به تشکیلات شرکت و مجوز مربوطه، شرایط متفاوتی وجود دارد. با این حال، برای باز کردن یک حساب شرکتی، یک نفر باید اجازه اقامت امارات را داشته باشد.

جهت اطلاع از ثبت شرکت در دبی برای ایرانیان کافیست با ما در ارتباط باشید و به طور کامل از هزینه های این کار، مطلع شوید. حضور شخصی در امارات برای افتتاح حساب، الزامی است. این کار را می توان در بانک های محلی دبی نیز انجام داد. موسسات مالی بین المللی خدماتی را برای افتتاح حساب برای افراد غیر مقیم ارائه نمی دهند. این روش حدود سه هفته طول می کشد.

 

 

بررسی کلی هزینه ثبت شرکت در دبی:

 

هزینه ثبت شرکت در دبی بستگی به نوع فعالیت، منطقه آزاد و در آخر، مجوزهای ویزای مورد نیاز دارد. در حال حاضر قیمت تاسیس شرکت در دبی با حق اخذ ۱ ویزا از حدود ۶۵۰۰ دلار آمریکا با احتساب تمام هزینه های سال اول شروع می شود. پس از جمع آوری تمام مدارک و اطلاعات لازم، ایجاد یک شرکت معمولا ۳ تا ۵ روز کاری به طول می انجامد. لازم نیست در حین عمل به صورت فیزیکی حضور داشته باشید. شرکت هایی که شریک رسمی منطقه آزاد هستند می توانند با امضای دیجیتال شما یک شرکت ایجاد نمایند.

 

پروسه اقامت دبی با ثبت شرکت چقدر طول می کشد؟

 

مراحل اخذ ویزا پس از ثبت شرکت در دبی و دریافت کارت مهاجرت و مجوز الکترونیکی آغاز می شود. این کار حدود ۵ روز کاری به طول می انجامد. صدور شناسه امارات (دیجیتال) تقریباً ۷ روز کاری طول می کشد. ما نه تنها به افتتاح یک شرکت در امارات متحده عربی، بلکه برای افتتاح حساب، اخذ ویزا و حل مسائل مربوطه به شما کمک خواهیم کرد.

بیش از ۳۰ منطقه آزاد اقتصادی (مناطق آزاد تجاری) در دبی وجود دارد که شرکت های خارجی می توانند در آنها مستقر شوند. اصولاً همه مناطق آزاد فعالیت های یکسانی را ارائه می دهند، بنابراین توصیه می شود به ارزش پول و اعتبار منطقه توجه شود. البته ما دقیقا می دانیم که کدام منطقه آزاد برای شما بهتر است. با ایجاد یک شرکت با ما، صرفه جویی قابل توجهی در هزینه ثبت شرکت در دبی بدست می آورید.

 

توضیحات کلی پیرامون هزینه ثبت شرکت در دبی:

 

هزینه ثبت شرکت در دبی نسبت به اروپا و آمریکا با وجود پیشرفته بود آن پایین است اما دلیل آن چیست؟ دلیل ایجاد مناطق آزاد، دبی و امارات متحده عربی به طور کلی، ایجاد یک کشوری نیست که هر کسی بتواند با فرار از قوانین مالیاتی، در آن فعالیت کند. در واقع، دلایل شکل‌گیری این سرزمین‌ها را می‌توان تمایل به میزبانی از تعالی بین‌المللی جست‌وجو کرد.

این مناطق آزاد، فرصت ابراز آزادانه خود را خواهند داشت و از مبادلات بین‌فرهنگی بدون فشارهای مالی بیش از حد و طاقت‌فرسا حمایت می کنند. ابتدا باید روی نوع کسب و کار و شکل شرکتی که علاقه مند به ایجاد آن هستید تمرکز کنید. یک شرکت تجاری ویژگی های منحصر به فرد بسیاری خواهند داشت.

لازم به یادآوری است که به دلیل پایین بودن ارزش پول ملی ما نسبت به سایر کشورها هزینه ثبت شرکت در دبی به مراتب بیشتر از سایر کشورها است. افتتاح شرکت در دبی هزینه ای در حدود ۵۰۰۰ یورو دارد که باید هزینه های مربوط به اجاره اماکن فیزیکی را نیز به آن اضافه کرد.

در این زمینه، در واقع اگر شما در امارات متحده عربی فعالیت می کنید، در صورتی که برای مشتریان اماراتی صورتحساب ایجاد می کنید و با واردات از خارج از کشور و فروش مجدد در امارات دارید، راه اندازی یک شرکت ارزشمند محسوب می شود.

جهت ثبت شرکت در دبی برای ایرانیان و یا مناطق آزاد امارات متحده عربی چه چیزی لازم است؟

 

ثبت شرکت در دبی برای ایرانیان و برای همه شرایط ویژه ای دارد.اگر شرکت جدید است، فقط به یک کپی رنگی از پاسپورت (با تاریخ انقضا بیش از شش ماه)، یک عکس گذرنامه دیجیتال و یک کپی از آخرین مهر ورود در کشور (در صورت امکان) نیاز دارید.

اگر قبلاً ویزای اقامت دارید، باید یک کپی رنگی از آن، شناسنامه اماراتی و یک NOC (گواهی بدون اعتراض) نیز ارائه دهید. گواهی عدم اعتراض که در آن کارفرما به شخص مورد نظر اجازه افتتاح کسب و کار خودش از طرف شخص دیگر را می دهد. اگر شرکت زیرمجموعه شرکتی دیگر باشد، علاوه بر مدارکی که قبلاً ذکر شد، باید ترجمه قانونی از برخی از اسناد قانونی شرکت اصلی و مصوبه هیئت مدیره سهامداران نیز اضافه شود.

۵۱ درصد مالکیت در شرکت‌های واقع در سرزمین اصلی باید همیشه به یک شریک محلی یا یک امانتدار واگذار شود. اما از سال ۲۰۲۱ فرصتی برای برخی از فعالیت‌ها فراهم شده است که مالکیت ۱۰۰ درصدی توسط سرمایه‌گذاران خارجی را ایجاد نموده است.

 

 

اقامت دبی از طریق ثبت شرکت چگونه است؟

پس از ثبت شرکت و دریافت اجازه کار میتوانید جهت اخذ اقامت اقدام نمایید.

هزینه اقامت دبی با ثبت شرکت چند است؟

بین ۸ تا ۱۰ هزار درهم جهت هزینه اقامت از شما دریافت خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *