طراحی سایت تخصصی ریسپانسیو

در اینجا می خوانید...

 

طراحی سایت این روزها یک شغل محسوب می شود. اما آیا واقعاً هر گروهی می توانند طراحی سایت تخصصی را به بهترین نحو انجام دهند؟

 

طراحی سایت تخصصی قوانین خود را دارد!

 

وقتی صحبت از تخصصی بودن یک سایت است یعنی باید یک سری نکات بیشتر از قبل رعایت شود. هرچه نکات مورد نظر از استاندارد بیشتری پیروی کند نتیجه بهتری به همراه دارد. از یاد نبرید که سایت های تخصصی هر یک بر اساس موقعیتی که دارند دسته بندی می شوند.

. برخی از سایت ها نیاز به چیدمان قدرتمندی دارند. هرچه چیدمان دقیق تر و با نظم بیشتری صورت بگیرد، نتیجه بهتری به همراه دارد. وب سایت ها شامل دو مورد مهم هستند. ساختار یا سبک و همینطور محتوا! طراحی سایت تخصصی باید هر دو تکنیک را به درستی پوشش دهد در غیر این صورت مسئله ساز می شود.

اهرم سلسله مراتب بصری در طراحی سایت تخصصی بسیار مهم است. شاید بپرسید، منظور از این اهرم چیست؟ دقت کنید که طراحان وب می بایست از یک سری موارد بصری استفاده نمایند تا توجه بازدیدکنندگان را به سوی عناصری ببرند که بتواند کاربر را تبدیل به مشتری ثابت سایت نماید. بگذارید این موضوع را به شکل دیگری برای شما توضیح دهیم.

. مثلاً طرح وب بسیار مهم است. منظور از طرح وب همان موقعیت بالا و پایین صفحه است. چیزی که سبب می شود تا کاربران در یک نگاه به آن، به سایت خود علاقمند شوند. مورد دیگر اندازه ها است. یعنی بزرگ یا کوچک بودن اندازه ها بسیار مهم است. سطح تصویر مثل ویدیو ها و نماد و … نیز اهمیت زیادی دارد. کنتراست بسیار مهم است رنگ و فضای سفید باید در موقعیت درست خود قرار بگیرند.

 

سه تکنیک جالب در طراحی سایت فروشگاهی

 

طراحی سایت تخصصی فروشگاهی نیاز به رعایت سه تکنیک مهم دارد. اگر این سه تکنیک رعایت شود سایت شما قطعاً به رشد می رسد. مورد اول استفاده از یک عنوان توصیفی یا کلیدی در صفحه اولیه یا اصلی سایت است. عنوان می بایست در بخش بالای صفحه اصلی قرار داده شود.

عنوان می تواند توصیفی یا غیر توصیفی باشد. اگر عنوان غیر توصیفی انتخاب شود شاید به سوال مخاطب به درستی پاسخ داده نشود. به هر حال کاربر باید بداند که آیا در جای درست و مناسب خود قرار گرفته است یا خیر.

وقتی از عنوان توصیفی در طراحی سایت تخصصی فروشگاهی استفاده می شود در واقع کلمه کلیدی هدف مشخص شده و ارتباط آن نیز ارزیابی می شود. این موضوع سبب می شود تا همه چیز هوشمندانه به مشتری منتقل شود. به طور کلی عنوان های زیرکانه یا مبهم شاید در ابتدا جالب باشد اما برای مشتریان واقعی صورت خوبی ندارد. روشن و واضح بودن عنوان می تواند اولین تکنیک در این زمینه باشد.

 

طراحی سایت
ط

 

مورد بعدی قرار گیری درست موقعیت فراخوانی است. در طراحی سایت تخصصی فروشگاهی نباید دکمه فراخوانی در بالای صفحه قرار بگیرد. این کار به نوبه خود اشتباه است و دردسر ساز خواهد بود.

بازدیدکنندگان ممکن است زمان بیشتری را در صفحه سایت شما بگذرانند اما این موضوع نباید باعث شود که فکر کنید آماده خرید یا اقدام هستند. فراخوانی باید در بخش پایین صفحه قرار بگیرد. بنابراین دکمه فراخوانی برای سایت باید به شکل درست و دقیق انتخاب شود و شرایط مخصوص به خود را داشته باشد.

پاسخ به همه سوالات بازدیدکنندگان بسیار مهم است! به هر حال در سایت های فروشگاهی مشتری باید بتواند به سوالات خود پاسخ دهد و به نوعی شرایط برای وی مبهم نباشد.

 

طراحی سایت
طراحی سایت

طراحی سایت تخصصی با پیچیدگی های بصری

 

حقیقت این است که کاربرانی که اقدام به سفارش طراحی سایت تخصصی می کنند در وهله اول تاکید می کنند که نیاز به یک سایت با طراحی تمیز و مدرن دارند. در واقع سایتی که فضای آشفته داشته باشد هیچ فایده ای ندارد. آنها سایت هایی با فضای سفید را دوست ندارند.

بنابراین در طراحی سایت تخصصی باید مقداری پیچیدگی بصری مدنظر قرار بگیرد. المان ها جذابیت کافی داشته باشند. زیبا باشند و از ایده های ناب در آنها به کار برده شود. البته که موقعیت پیچیدگی های بصری و نمونه سازی اولیه بسیار مهم است. زیبایی شناسی به نوبه خود می تواند یک بخش قانونی از سایت را تشکیل دهد و اثر بخش باشد.

پیچیدگی های بصری باید با طرح بندی استاندارد همراه باشد. یعنی پیچیدگی نباید به شکلی باشد که دردسر ایجاد کند. طرح های عجیب و غریبی که در ابتدای صفحه دیده می شود معمولاً پتانسیل بالایی با خود به همراه ندارد. از یاد نبرید که طرح های بصری باید بتوانند شاخص درستی داشته باشند. در طراحی سایت تخصصی استفاده از طرح بندی استاندارد بسیار مهم و اصولی است و باید همه جوانب بررسی شود.

در طراحی سایت تخصصی باید برند مشخص شود. برندی که انتخاب می کنید باید متمایز باشد. اگر چیدمان درستی از برند وجود نداشته باشد عملکرد آن زیر سوال می رود. هرچه برند شما واقعی تر و اصولی تر به نظر برسد رتبه بهتری دریافت می کنید.

 

سفارش طراحی سایت
سفارش طراحی سایت

خداحافظی با فضاهای کاذب انتهای صفحه

 

وب سایت های مدرن بازاریابی معمولاً دچار بلوک صفحه می شوند. این بلوک ها شامل یک سری ردیف هایی از محتوا هستند که با یک تصویر در یک سمت و متن در سمت دیگر در ستون جداگانه ای جریان می یابند. به طور کلی استفاده از فضاهای کاذب برای انتهای صفحه دردسرهای زیادی به همراه دارد. سرویس های معمولی در وب سایت ها باید به شکل درستی در معرض دید قرار بگیرند.

. از سوی دیگر چه خوب است که پاورقی ها از رنگ پس زمینه تیره تری برخوردار باشند. این موضوع در طراحی سایت تخصصی بسیار مهم است و می تواند اثر بخشی مخصوص خود را داشته باشد. به طور کلی وقتی سایتی ساخته می شود می توان گفت که سایت بر اساس موقعیت ساخت خود درجه بندی خواهد شد. هرچه درجه اجرا شده بهتر و اصولی تر باشد می تواند شرایط بهتری را فراهم سازد.

طرح های کشویی و چرخان در طراحی سایت تخصصی معمولاً به ندرت موفق هستند. البته ما پیرو نظر مشتری هستیم. یعنی اگر نیاز به چنین طرح هایی باشد قطعاً می توانیم ایده های خاصی را به اجرا در آوریم. ایده هایی از طرح های کشویی و چرخان که حداقل مشکلساز نباشند. البته طرح های کشویی و چرخان سال هاست که استفاده می شود و مشتریان نیز به آن علاقه نشان می دهند.

اما نکته مهم این است که در این طرح ها، بازدیدکننده فقط اسلاید اول را مشاهده می کند. در واقع اسلایدهای بعدی کمتر دیده می شوند. تماس یا اقدام به کلیک روی اسلایدها نیز به ندرت دیده می شود. به طور کلی استفاده از طرح های چرخان برای سیاست داخلی سایت خوب است اما نرخ بازدیدکنندگان را بالا نمی برد.

 

سفارش طراحی سایت
سفارش طراحی سایت

 

آیا استفاده از زبانه و آکاردئون ها کار صحیحی است؟

 

زبانه ها و جعبه محتوای قابل گسترش در طراحی سایت تخصصی کار ساده ای به نظر نمی رسد. بررسی ها نشان می دهد که ۷۶ درصد از بازدیدکنندگان در حال اسکن هستند. این موضوع سبب می شود تا همه چیز در معرض دید قرار بگیرد. به طور کلی از این طریق می توانید مطالب بیشتری را به نمایش بگذارید. در واقع بدون اینکه نیاز به کلیک کردن برای آشکارسازی چیزی باشد می توان از تکنیک های خاصی در طراحی سایت تخصصی استفاده کرد.

در یک مثال ساده و همه گیر می توان وب سایت آمازون را معرفی کرد. در این وب سایت معمولاً خبری از زبانه های خاص نیست. خواندن سریع به طور کلی راحت تر از کلیک کردن است. در صورتی که بازدیدکننده مجبور باشد هدف خود را مورد کلیک قرار دهد باید روی زبانه کلیک کند. این روند سبب می شود تا قادر به مشاهده چیزی باشد که کمتر احتمال دارد آن را ببیند.

 

انتخاب درست تصاویر در طراحی سایت تخصصی

 

چهره ها تصاویر خاص و قدرتمندی برای یک سایت محسوب می شوند. تصاویر بیشتر در ذهن مخاطب باقی می مانند. قدرت مغناطیسی تصاویر افراد می تواند در طراحی سایت بسیار مفید محسوب شود. دقت کنید که چهره ها معمولاً جلب توجه می کنند. از سوی دیگر مطالعات موردی اینطور نشان می دهد که نتایج حاصل از ترکیب چهره و توصیفات به درستی باید دنبال شوند.

مثلاً استفاده از عکس های ذخیره شده در طراحی سایت اختصاصی مسائل زیادی به همراه دارد. یک زمان و مکان برای عکس های ذخیره شده مدنظر قرار می گیرد اما به طور کلی بهتر است از این عکس ها استفاده نکنید. احساس واقعی بودن در عکس های ذخیره شده وجود ندارد. در واقع جلب اعتماد در این راستا صورت نمی گیرد.

شرکت ها از سایت هایی که دارای کیفیت بالا در تصاویر هستند استفاده بهتری می کنند. بازدیدکنندگان نیز می توانند در این زمینه واقعیت را به شکل بهتری دنبال کنند. در واقع همیشه ترجیح بر این است که افراد به صورت واقعی دیده شوند.

 

طراحی سایت
طراحی سایت

 

چهره ها در سایت ها حکم عنوان را دارند. تصاویر افراد فرصتی ویژه برای توجه بازدیدکنندگان هستند. به طور کلی یک سری طراح ها هستند که به قدرت چهره ها در موقعیت های مناسب اهمیت می دهند. چهره ها این قدرت را دارند که عناصر را به درستی مدنظر قرار دهند. به این ترتیب می توان از چهره ها در طراحی سایت تخصصی استفاده کرد.

 

فلش ها نشانه های بصری قدرتمندی محسوب می شوند!

 

چهره ها می توانند تا حد زیادی توجه بازدیدکنندگان را جلب کنند. اما اگر موضوع سایت با چهره ها سازگار نبود بهتر است که از یک سری فلش های کوچک استفاده شود. این فلش ها می توانند در جذب CXL برای چشم بازدیدکنندگان یک عنصر قدرتمند در صفحه باشند.

حتی یک پیکان ساده نیز می تواند به سایت شما کمک کند و شرایط را به بهترین نحو دنبال نماید. در واقع اگر می خواهید در سایت شما، بازدیدکننده به چیزی نگاه نماید باید از فلش استفاده کنید و به گزینه مورد نظر با فلش اشاره کنید.

فلش ها می توانند برای مشتریان یک تحریک کننده بی نظیر باشند. تیم گرافیک طراحی سایت تخصصی، فلش ها را به بهترین نحو اجرا می کنند. هر یک از فلش ها دارای مشخصه های مربوط به خود هستند. عناصر قدرتمند در این زمینه می توانند بی نظیر باشند.

 

روانشناسی رنگ ها در طراحی سایت تخصصی

 

رنگ ها شامل یک سری مفاهیم احساسی و عاطفی هستند. مثلاً استفاده از رنگ قرمز در سایت به معنای فضای فوری و خطر است. رنگ آبی به معنای آرامش است. استانداردهای برند به واسطه رنگ ها به نتیجه خوبی می رسند.

رنگ ها فرصتی هستند تا بازدیدکنندگان بتوانند به خرید مشتاق شوند و اقدامات لازم در زمینه خرید را داشته باشند. رنگ دکمه های فراخوانی نیز می تواند موضوع پر اهمیتی باشد. قدرت رنگ و همینطور کنتراست درخشندگی از دیگر مواردی است که جلب توجه می کند و ساختار بی نظیری دارد.

پیمایش ها و پیوندها نیز می توانند به کمک رنگ ها شرایط خاصی مربوط به خود را داشته باشند. مثلاً منوها، دکمه ها و لینک هایی که سبب می شوند تا مشتریان بیشتر جلب شوند. هر یک از موارد یاد شده به صورت کاملاً اصولی ارزیابی می شود و ساختار مخصوص به خود را دارد.

پیمایش ها می بایست از نظر بصری برجسته باشند. یعنی می بایست لینک دهی به صورتی دنبال شود که فرصتی برای برقراری ارتباط باشد. بازدیدکنندگان معمولاً اسکن چشمی یک صفحه را از بخش بالای هدر آغاز می کنند. هر چیزی که در بخش هدر سایت شما باشد به احتمال زیاد دیده می شود و مشکلی نخواهد داشت. این موضوع به نوبه خود اهمیت زیادی دارد.

 

سفارش طراحی سایت
سفارش طراحی سایت

 

سفارش طراحی سایت تخصصی با المان های اصولی

 

معمولاً قسمت هوم یا خانه بهتر است که در سمت چپ قرار بگیرد. به طور کلی چندان نگران سایر ترتیبات قرار گرفتن منو نباشید. این بخش در طراحی سایت تخصصی بسیار مهم است. هوم یا خانه باید در موقعیتی قرار بگیرد که اثر بخشی خاص و درست خود را داشته باشد.

. معمولاً بازدیدکنندگان سایت انتظار دارند که هوم یا خانه در بخش چپ سایت پیدا شود. تحقیقات نشان می دهد که ترتیب قرار گیری مهم نیست. دو مطالعه مختلف در این صورت گرفته است. مورد اول ردیابی چشم مخاطب است. در واقع مخاطبان چندان اهمیتی به فهرست و موقعیت قرار گیری آن نمی دهند. بنابراین ترتیب فهرست ها چندان مهم نیست.

قرارگیری وبلاگ روی لینک هایی که از صفحات دیگر قرار دارند، سبب می شوند تا بتوانید به صفحات دیگر به درستی لینک دهید. در واقع این موضوع کمک می کند تا حواس پرتی کاهش یابد. نرخ تبدیل نیز کاهش می یابد و همه این موارد می تواند ساختار مخصوص به خود را دنبال نماید.

 

قوانین طراحی سایت تخصصی در سال ۱۴۰۱

 

یک سری قوانین جدید در خصوص طراحی سایت تخصصی در سال ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است که باید به آن توجه شود. اولین موضوع هدف از سایت است. طراحی سایت تخصصی فروشگاهی به نسبت گردشگری فرق می کند. بنابراین مهمترین و البته اصلی ترین مساله در طراحی سایت همین است. اگر هدف سایت مشخص نباشد به هیچ عنوان نمی توان به کارایی آن اطمینان داشت.

اثربخشی بخش مهمی از سایت است و باید با هدف سایت سازگار باشد. تیم طراح سایت و گرافیست کار می بایست مشاوره های لازم در راستای طراحی سایت تخصصی را با شما در میان بگذارد. نیاز است که حتما یک جلسه با طراح سایت داشته باشید. قوانین طراحی سایت به طور کلی تنها مربوط به کدنویسی نیست.

مورد بعدی این است که مخاطبان و کاربران سایت چه کسانی هستند. اگر مخاطبان سایت مورد نظر بیشتر بانوان هستند باید به این نکته دقت بالایی داشته باشید. اگر آقایان در لیست مخاطبان سایت شما قرار دارند بهتر است بدانید که طراحی سایت شکل دیگری را دنبال می کند.

مشاوره های تبلیغاتی که از سوی تیم طراحی سایت تخصصی در نظر گرفته می شود می تواند این موضوع را پر رنگ تر نماید.

سئو از دیگر بخش های پر اهمیت برای طراحی سایت تخصصی محسوب می شود. سئو باید مسیر درستی داشته باشد. اگر سئوی سایت با مشکل روبرو شود. در واقع هر میزان که پول صرف هزینه طراحی سایت تخصصی کرده باشید با مشکل روبرو می شود. سئو باید مطابق با جدیدترین قوانین سئو صورت بگیرد. استفاده بهینه از عکس ها و همینطور تگ ها بخش مهمی از اصول سایت را شامل می شود.

 

طراحی سایت تخصصی به صورت واکنش گرا ( ریسپانسیو )

 

ریسپانسیو بودن یک سایت بسیار مهم است. سایتی که انتخاب می کنید باید به شکل تخصصی و واکنش گرا اجرا شود. یعنی سایت باید به صورتی باشد که روی انواع مانیتورهای خانگی، تلویزیون ها و گوشی ها و لپ تاپ ها به درستی در نظر گرفته شود.

اندازه صفحه و اسکرین نمایش از موارد مهمی است که در طراحی سایت تخصصی باید به آن دقت شود. اگر این موارد ارزیابی نشود مشکلساز می شود. به طور کلی بررسی ها اینطور نشان می دهد که ضریب نفوذ تلفن همراه در ایران در حال حاضر ۱۱۵ درصد اعلام شده است.

یعنی کاربر باید بتواند سایت را در صفحه نمایش های کوچک بدون زحمت و زوم کردن مشاهده نماید. همینطور می بایست اسکرول های چپ و راست را به درستی مطالعه کند. بسیار واضح است که صفحات وب می بایست هوشمندانه طراحی شوند.

اگر چنین سیستمی رخ ندهد به طور کلی تعداد زیادی از کاربران خود را از دست می دهید. سایت باید با ظاهری متفاوت اما با همان امکانات دیده شود. واکنش گرایی موضوع مهمی برای یک سایت محسوب می شود.

ریسپانسیو یا هماهنگ بودن یک سایت توسط موبایل و تبلت یک ویژگی پر اهمیت محسوب می شود. جالب اینجاست که یکی از شاخص های امتیاز دهی و رتبه گیری در گوگل مربوط به همین پارامتر است.

انعطاف پذیر بودن یک سایت به طور کلی بخش مهمی از آن محسوب می شود و سبب می شود تا کسب و کار به شکل بهتری دنبال شود. استفاده از نمایشگرها در ابعاد بزرگ و کوچک برای دستیابی به صفحات اینترنت از دیگر موارد مهم است.

 

مزایای طراحی سایت اختصاصی
مزایای طراحی سایت اختصاصی

مزایای طراحی سایت تخصصی ریسپانسیو

 

یکی از مهمترین مزایای طراحی سایت تخصصی واکنش گرا، افزایش رتبه گوگل است. در واقع رتبه گوگل و سئو سایت به واسطه واکنش گرایی بیشتر می شود. این امر ترافیک سایت را نیز بیشتر می کند. ارائه سرویس به واسطه گوشی امری انکارناپذیر است و قطعاً باید به درستی بررسی شود.

اگر سایت شما واکنش گرا باشد، رشد سریع و خوبی از نظر سئو خواهد داشت. بهینه سازی سایت برای موبایل و تبلت اهمیت زیادی دارد. این سایت ها در دنیای بازاریابی اینترنتی بسیار پر اهمیت هستند. در واقع یکی از شاخص های کلیدی مهم در موفقیت یک کمپین بازاریابی اینترنتی نیز شاخص نرخ تبدیل است و باید رعایت شود.

طراحی سایت تخصصی غیر واکنش گرا به طور کلی سبب می شود که نرخ پرش در سایت زیاد شود و این موضوع دردسرهای زیادی به همراه دارد.

 

سفارش طراحی سایت
سفارش طراحی سایت

 

پویایی سایت را جدی بگیرید!

 

مهمترین وب سایت های واکنش گرا به نسبت سایت های قدیمی و معمولی این است که می تواند اجزای سایت را در قالب های کوچکتر به بازدیدکنندگان وب سایت نمایش دهد. این موضوع از دید شما شاید مسئله مهمی نباید اما بسیار پر اهمیت است. شخصی که وارد سایت می شود باید هرچه سریع تر به خدمات شما دسترسی داشته باشد.

او نباید زمان صرف تغییر سایز صفحه گوشی خود کند و این موارد به نوبه خود بسیار مهم است. سایت های واکنش گرا به طور کلی انعطاف پذیری فوق العاده بالایی دارند. اگر بخواهید سایتی داشته باشید که بتواند منوها و محصولات شما را به واسطه موشن گرافیک نمایش دهد قطعاً پویایی بسیار مهم است.

سایت های پویا سرعت اجرای بالایی دارند. به طور کلی با کوچک شدن همه بخش های سایت، چینش های مجدد صورت می گیرد و برخی از قسمت ها حذف می شوند. این رویکرد سبب می شود تا حجم نسخه موبایل به مراتب کاهش یابد.

این موضوع سبب می شود تا سایت شما سریع تر نمایش داده شود. حتی روی سرعت اینترنت در گوشی موبایل نیز تاثیر می گذارد.

 

صرفه جویی در هزینه ها

 

یکی از روش هایی که در طراحی وبسایت تخصصی واکنش گرا مدنظر قرار می گیرد صرفه جویی در هزینه ها است.

در واقع اگر کسی می خواهد نسخه موبایل را برای سایت خود طراحی کند می بایست یک طرح خاصی می زد. این موضوع به طور کلی برای دستگاه های مختلف هزینه های بیشتری به همراه دارد.

آیفون، کامپیوترهای معمولی و … هر یک شرایط خاص خود را دارند. طراحی سایت تخصصی به صورت واکنش گرا سبب می شود تا طراحی به بهترین نحو صورت بگیرد. مزیت واکنش گرا بودن سایت به طور کلی یکی از مهمترین شرایطی است که باید در طراحی سایت تخصصی به آن دقت شود.

 قیمت ساخت سایت ریسپانسیو شاید در ابتدا کمی بالاتر از سایت های ساده باشد اما به طور کلی می توان این سایت ها را یک انتخاب پیشرفته در نظر داشت. دقت کنید که صرفه جویی در هزینه ها می تواند بخش مهمی از شرایط را شامل شود.

شما می توانید طراحی سایت تخصصی را به صورت به صرفه در نظر بگیرید و موقعیت را ارزیابی کنید.

 

پارامترهای موثر بر قیمت طراحی سایت

 

انعطاف پذیری بیشتر یکی از مهمترین پارامترهایی است که در طراحی سایت تخصصی در نظر گرفته می شود.

طراحی بی عیب ترکیبی جذاب از شبکه متغیر است. تصاویر متغیر به طور کلی به شکل اصولی علامت گذاری هوشمند می شوند. وجود شبکه های متغیر تکنیک های رایجی هستند که می توانند برای مخفی سازی و آشکارسازی تصاویر استفاده شوند. قیمت طراحی سایت در این زمینه می تواند یک شاخص مهم باشد و در نهایت هزینه ها را بیشتر کند.

ایجاد تصاویر متحرک یکی دیگر از مواردی است که روی قیمت طراحی سایت تخصصی تاثیرگذار است.

تصاویر پیش زمینه به طور کلی مقیاسی برای نمای صفحه محسوب می شوند. به طور کلی ایجاد نمای صفحه سلیس و منعطف می تواند مسیر درستی برای یک سایت فراهم سازد. شبکه های منعطف و نماهای صفحه هر یک می توانند بخشی از هزینه ها را پوشش دهند.

لینک تصاویر متغیر یا متحرک معمولاً از دیگر مواردی است که باید مدنظر قرار بگیرد.

کار با تصاویر مشکلات بزرگی به همراه دارد و طراحی سایت تخصصی ریسپانسیو می تواند این مساله را برطرف سازد.

وقتی سایت واکنش گرایی طراحی می کنید برای هر گجت موجود در بازار میتوانید یک سایت اختصاصی داشته باشید. ساختار لایه ای سایت به شکل شناور اجرا می شود. این سایت ها عرض صفحه و سایز متن و … را تغییر می دهند.

این کار به شکل کاملاً خودکار صورت می گیرد. سایت واکنش گرا به طور کلی می تواند پیشرو و سودآور باشد.

 

سفارش طراحی سایت فروشگاهی با کاربری درست!

 

شاید در ابتدا قیمت طراحی سایت فروشگاهی برای شما گران به نظر برسد اما به طور کلی هر فرد با کسب و کار کوچک تا تجربه های بزرگ می تواند سایت های فروشگاهی را به شکل اصولی دنبال کند.

ظاهر این سایت ها بی شباهت به ویترین یک فروشگاه لوکس نیست. بنابراین اندکی افزایش قیمت برای این سایت ها نمی تواند چیز عجیبی باشد. بسیار مهم است که مجموعه ای از محصولات و خدمات به درستی گلچین شود.

اهمیت زیادی وجود دارد که مدیریت این سایت ها آسان و راحت صورت بگیرد. قیمت و موجودی انواع کالاها و اجناس جدید باید مشخص شود.

سایت های فروشگاهی باید ساده و در عین حال زیبا باشد. این وب سایت ها باید ظاهری مناسب داشته باشند.

پرتال پرداخت می بایست دقیق و ایمن باشد. انتخاب محصولات و قرار گرفتن در سبد خرید اهمیت زیادی دارد. صورت حساب مشتری می بایست دقیق و اصولی باشد. سایت های فروشگاهی باید بتوانند از نظر سبک اجرایی بسیار ایده آل در نظر گرفته شوند.

 

طراحی سایت تخصصی شرکتی تضمینی

 

سایت های شرکتی از نظر اعتبار بسیار مهم است. حرکت های بازاریابی و جذب مخاطب در این زمینه بسیار مهم است. هسته اصلی این سایت ها حضور آنلاین برند در فضای مجازی است. دقت کنید که تجارت باید به قدری قدرتمند پیش برود که بتواند تاثیر زیادی داشته باشد.

هرچه طراحی سایت شرکتی قدرتمندتر باشد می تواند اثربخشی بهتری داشته باشد. دقت کنید که برای سایت های شرکتی استفاده از تصاویر زیاد معمولاً مشکل ساز است. باید بتوانید ساختار مفید بصری برای این سایت ها را مدنظر قرار دهید.

مفهوم برند در این سایت ها بسیار مهم است و ابزارک ها می تواند بخش مهمی از اصول سایت باشند.

در طراحی سایت تخصصی شرکتی سلسله مراتب محتوا، منوها و جزییات منوها و همینطور ابزارک ها بسیار مهم هستند. دقت کنید که طراحی سایت جدید شرکتی باید بر اساس ایده های نو صورت بگیرد در غیر این صورت مشکلساز می شود.

در سایت های شرکتی اولویت دهی به مشتریان بسیار مهم است. مشتریان باید بتوانند ارزیابی درستی روی محتوای سایت داشته باشند. در نظر داشته باشید که همه اصول طراحی سایت می تواند ایده آل های مخصوص به خود را داشته باشد.  

قیمت سایت شرکتی به نسبت سایت های ساده کمی گرانتر است اما اگر طراحی سایت ارزان را انتخاب کنید می توانید شروع خوبی داشته باشید.

 

چرا قیمت سایت وردپرس ارزانتر است؟

 

این موضوع چندین دلیل مهم دارد. برای طراحی سایت تخصصی باید صفر تا صد پروژه کدنویسی شود اما برای سایت های وردپرسی بسیاری از موارد آماده هستند. ساخت سایت های وردپرسی از نظر هزینه ارزانتر هستند.

هزینه کمتر به طور کلی سبب می شود تا بتوانید شروع خوبی داشته باشید. نکته ای که باید بدانید این است که سایت های وردپرسی یک سری محدودیت ها دارند که سعی کرده ایم در بخش های بعد در مورد هر یک صحبت کنیم.

این معایب به این معنی نیست که سایت شما نمی تواند امتیاز بگیرد اما شاید آنطور که باید طراحی نشود.

در مورد طراحی سایت های وردپرسی گردشگری در ادامه صحبت کرده ایم.

این موقعیت سبب می شود تا راه اندازی سایت وردپرسی به طور کلی از نظر مزایا و معایب بررسی شود و همه چیز برای شما واضح تر به نظر برسد.

 

طراحی سایت گردشگری

گردشگری از دسته موضوعاتی است که کاربران مختلفی دارد. در واقع طراحی سایت تخصصی به زبان فارسی به تنهایی نمی تواند یک اقدام هوشمندانه باشد. بهتر است که سایت به زبان های انگلیسی، ترکی، عربی و روسی، گرجی و … صورت بگیرد تا همه افراد در این راستا بتوانند اطلاعات کاملاً اصولی را دریافت کنند.

شرایط تغییر زبان می بایست در طراحی سایت گردشگری وجود داشته باشد و سیستم ترجمه باید کاملاً به دقت صورت بگیرد. در واقع کاربران از هر کشوری باید بتوانند اطلاعات گردشگری درستی دریافت نمایند. طراحی سایت گردشگری با این هدف نیاز به تحقیق و پژوهش زیادی دارد و خوشبختانه تیم ما سیستم در این زمینه توانسته بسیار خوب ظاهر شود.

طراحی سایت تخصصی گردشگری شاید در نگاه اول مانند همه سایت ها به نظر برسد اما واقعا شرایط به این شکل نیست.

سایت پس از مدتی نیاز به توسعه دارد. به این ترتیب بسیار مهم است که پروسه توسعه سایت با دقت بالایی صورت بگیرد و همه جوانب سنجیده شود. بسیاری از افراد پس از راه اندازی سایت خود، تصمیم می گیرند تا تغییرات لازم را اجرا نمایند اما در فضای وردپرس به آنها اجازه چنین کاری داده نمی شود.

در چنین شرایطی مشخص می شود که وجود یک بستر درست و قابل قبول می تواند به نوبه خود اثربخش و قابل قبول باشد.

 

سفارشی سازی قالب ها در وردپرس

 

سفارشی سازی قالب ها یا افزونه های وردپرسی نیاز به دانش فنی خوبی دارد. بنابراین هر کسی از عهده آن بر نمی آید. طراحی سایت تخصصی گردشگری در یک بستر اختصاصی روال خاص خود را برای سفارشی سازی دارد و این موضوع سبب می شود که چارچوب و ساختار آن به درستی درک شود.

به این ترتیب تغییرات کاملاً بهینه خواهد بود. طراحی سایت گردشگری به صورت اختصاصی سبب می شود تا همه نکات مربوط به سرعت و امنیت به درستی دنبال شود و هیچ مشکلی وجود نداشته باشد.

 

تضمین سئو در طراحی سایت تخصصی

از آنجایی که این روزها گوگل بسیار سختگیر تر از قبل عمل می کند، طراحی سایت تخصصی گردشگری باید به صورتی باشد که از نظر گوگل رتبه خوبی داشته باشد. سئو در این میزان باید کاملاً هدفمند دنبال شود.

یک نکته که باید بدانید این است که کلید واژه ها در سئو اهمیت زیادی دارند. در واقع کلید واژه ها باید بر اساس شرایط محتوا و آنچه که در ذهن کاربر است انتخاب شوند. این رویکرد به نوبه خود سبب می شود تا بتوانید همه اصول و شرایط را به دقت دنبال کنید.

 سایت هایی که توسط تیم ما سیستم طراحی می شود کاملاً سئو شده هستند به طوری که از جدیدترین الگوریتم های گوگل در آنها استفاده شده است. این شرکت تا به امروز در حدود ۲۰۰ سایت گردشگری را طراحی کرده است.

سایت های گردشگری تعریف شده توسط این تیم بر اساس جدیدترین قوانین گوگل، سئو شده اند. کافیست هر کلید واژه ای که در زمینه گردشگری در ذهن خود دارید را سرچ کنید مشاهده خواهید کرد که حداقل یکی از نمونه کارهای ما در ۲ صفحه اول گوگل وجود دارد.

دقت داشته باشید که در این راستا می توان همه شرایط را سنجید.

 

سیستم B2C چطور اجرا می شود؟

 

در طراحی سایت تخصصی گردشگری که به واسطه سیستم B2C اجرا شده است شرایط برای ثبت نام کاربر فراهم است.

تایید به واسطه مدیر سیستم صورت می گیرد. لاگین کاربر با سطح امنیت قابل توجهی دنبال می شود. همینطور شرایط برای تکمیل فرآیند خرید فراهم است. کاربران میتوانند پروفایل مخصوص خود را داشته باشند.

تصحیح و ویرایش پروفایل ها به صورت کاملاً اصولی صورت می گیرد. از سوی دیگر ثبت و جستجوی همه سوابق مسافران اعم از خرید و رزرو با قابلیت اعمال فیلتر زمانی از مواردی است که باید مورد بررسی قرار بگیرد.

شما می توانید همه خدمات خریداری شده را مشاهده کنید. مشاهده وضعیت تسویه قراردادها از دیگر مواردی است که مدنظر قرار می گیرد. امکان دانلود و پرینت از همه اسناد به خصوص واچر و تیکت و قراردادها مدنظر است.  طراحی سایت هتل نیز وابسته به فیلترهای مخصوصی است.

ارسال پیغام برای مدیر سیستم و مشاهده پیغام های ارسال شده به واسطه مدیر سیستم از دیگر موارد مهم محسوب می شود. همینطور موقعیت تعریف و افزودن فیلدهای دلخواه نیز توسط مدیر سیستم وجود دارد.

مثلاً او می تواند فیلدهای مخصوص مدارک را افزایش دهد. همینطور سیستم می تواند پشتیبانی دقیقی از ایملی و پیامک ها داشته باشد. اینطور که بررسی ها نشان می دهد سیستم های b2C می توانند یک انتخاب عالی برای سایت های گردشگری باشند و نتیجه خوبی به همراه دارند.

 

اجرای سیستم رزرو در سایت های اختصاصی

 

ایجاد سیستم رزرو b2C برای کسانی است که می خواهند تصمیم گیری سریع تری داشته باشند. این رویکرد سبب فروش بیشتر و مدت زمان کمتری می شود. در یک بررسی کلی، قیف فروش B2C در مقایسه با قیف فروش B2B کوتاهتر است.

تصمیم گیرندگانی که از سیستم رزرواسیون b2C استفاده می کنند معمولاً یک یا دو نفر هستند.

در طراحی سایت تخصصی گردشگری نیاز است که مشتریان بالقوه شناسایی شوند. یک سری پیشنهادات شگفت انگیز به این گروه داده شود. چنین سیستمی سبب می شود تا سایت مورد نظر شرایط بهتری را پشت سر بگذارد.

در بررسی های صورت گرفته مشخص شده است که برای داشتن یک سایت قابل قبول بهتر است همه اصول و شرایط به دقت بررسی شود. مثلاً در سایت گردشگری نیاز است که لیست قیمت به صورت آپدیت شده در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

بسیار مهم است. قالب سایت گردشگری می بایست به درستی طراحی شود. هرچه قالب سایت قوی تر و اصولی تر باشد می تواند نتیجه بهتری فراهم سازد.

 یک نکته مهمی که باید بدانید این است که معمولاً طراحی سایت تخصصی گردشگری نیاز به رعایت یک سری اصول مشخص دارد و اگر این روال رعایت شود قطعاً سئو نیز به خوبی پیش می رود.

شما با درخواست طراحی اختصاصی سایت گردشگری می توانید مسیر موفقیت را طی کنید و بسیار عالی شرایط را بسنجید. در بهترین شرایط شرکت ما سیستم می تواند این موضوع را پیگیری کند.

 

سفارش طراحی سایت
سفارش طراحی سایت

 

 

آیا وردپرس آسیب پذیر است؟

 

 وردپرس آسیب پذیر است. حقیقت این است که این روزها امنیت حرف اول را برای بسترهای اینترنتی می زند و در دنیای هک و نفوذ نمی تواند امنیت صد در صدی ایجا کرد. در واقع امنیت در دنیای اینترنت یک امر نسبی محسوب می شود.

وردپرس است امن است اما نه آنقدرها که فکرش را می کنید! وردپرس یک سیستم متن با است این سیستم ها راه نفوذ راحت تری به نسبت سایر موارد دارند و به طور کلی از نظر امنیتی شرایطشان کمی دچار مشکل است. وجود یک بستر ایمن برای طراحی سایت تخصصی گردشگری سبب می شود تا جلوی مشکلات عمده گرفته شود.

در وردپرس تنها هسته سبب سلب امنیت نمی شود. افزونه ها و قالب هایی که دارای باگ امنیتی هستند که سبب به خطر افتادن امنیت سایت می شوند.