خرید برند آماده

در اینجا می خوانید...

 

 

خرید برند

 

خرید و فروش برند از زمانی آغاز شد که کسب و کارها برای رشد و پیشرفت خود، نیاز مبرم به برند پیدا کردند. یکی از راحت ترین روش ها، خرید برند آماده است. اما بسیاری از افراد هنوز نمی دانند که هزینه برند آماده چقدر است و باید چه مراحلی برای خرید برند آماده طی شود.

دقت کنید که این کار یک سری مزایا و معایب نیز به همراه دارد که باید مدنظر قرار دهید. مشتریانی وجود دارند که برندشان را برای فروش واگذار می کنند این امر سبب می شود تا بتوانید اقدام به خرید برند آماده با هزینه مناسب کنید و کسب و کار خود را رونق دهید.

 

خرید امتیاز برند

 

خرید برند آماده ( برند ثبت شده فروشی ) به شما کمک می کند تا سریعاً به پیشرفت برسید. برند آماده به برندی گفته می شود که مراحل ثبت خود را به صورت موفق پشت سر گذاشته باشد. در واقع دیگر نیازی به زمان و هزینه برای ثبت برند نخواهد بود. این کار یک سری مزایا به عهده دارد.

این موضوع را مدنظر قرار دهید که خرید و فروش برند آماده نیاز به یک کارشناس کاربلد و همینطور معتبر دارد تا بتواند کارهای مربوط به برند را به درستی انجام دهد و همه امور را بسنجد.

ثبت یک برند نیاز به طی کردن یک سری روند و مراحل خاص دارد. برند آماده، برندی است که این مراحل را پشت سر گذاشته و در نهایت به طور کامل ثبت شده است. ثبت یک برند زمان بر است.

کارشناس های زیادی در این راستا فعالیت می کنند و سخت گیری هایی در این زمینه در نظر گرفته شده است. خرید برند آماده به طور کلی یک سری مزیت های مهم به همراه دارد.

در واقع با فروش برند، شخص یا شرکت اعتبار و ارزش برند خود را به شخصی یا شرکت دیگری منتقل می سازد. در نهایت نیز به ازای آن مبلغی پول دریافت می کند. این کار نوعی کسب درآمد نیز محسوب می شود و سود مالی قابل توجهی دارد.

 

 

خرید برند آماده
خرید برند آماده

 

چرا برند خریداری کنیم؟

 

شاید برای شما سوال باشد که خرید برند آماده چه فایده ای دارد؟ ثبت یک برند معمولاً چند ماه به طول می انجامد. این در حالی است که شما با خرید برند آماده می توانید در زمان بسیار کوتاهی صاحب یک برند خوب شوید. در واقع در عرض چند روز شرایط انتقال برند به نام شما به سادگی صورت می گیرد.

از سوی دیگر می توانید فعالیت خود را ارتقا دهید. ثبت یک برند از صفر کار ساده ای نیست اما خرید برند آماده سبب می شود تا کسب و کار شما زودتر به رونق برسد. در زمان ثبت یک برند احتمال رد درخواست نیز وجود دارد.

این موضوع تا حد زیادی می تواند نگران کننده باشد. یک برند آماده به شکل کامل ثبت شده است و هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد. بنابراین سعی کنید در راستای خرید برند همه جوانب را بسنجید.

نکته مهم دیگر این است که خرید برند آماده نیازی به مدارک و مجوزهای خاص ندارد و تنها با داشتن یک کارت شناسایی می توانید عملیات خرید را به خوبی پشت سر بگذارید. بنابراین کار شما آسان است و مشکلی نخواهید داشت.

برند آماده شناخته شده است. همین شهرت سبب می شود تا بتوانید مسیر را به خوبی دنبال کنید. زمانی که برند خود را به ثبت می رسانید می بایست مدت زمان خاصی را صرف کنید تا برند یا نام تجاری شما در بین مردم شناخته شود و اعتمادسازی صورت بگیرد.

اما با خرید برند آماده پروسه زمانی کمتری پیش روی شما قرار می گیرد و دیگر نیازی به آن ندارید.

شما در راستای خرید برند آماده نیازی به مجوز خاصی ندارید. برای ثبت یک برند باید متناسب با حوزه فعالیت خود یک سری مجوزها را دریافت کنید. دریافت مجوز ها نیز یک سری هزینه های خاص به همراه دارد.

در واقع سبب می شود که زمان زیادی صرف شود. خبر خوب اینکه برای خرید یک برند آماده نیاز به هیچ مجوزی نیست.

البته که برای یک سری از برند ها با توجه به قوانین جدید اداره مالکیت صنعتی نیاز به داشتن مجوز فعالیت در آن زمینه مربوطه هست.

 

خرید برند
خرید برند

 

آیا در خرید برند آماده احتمال رد درخواست یا رد نام وجود دارد؟

 

خیر! زمانی که قصد ثبت نام تجاری برای خود دارید، در ابتدا باید استعلام برند بگیرید و سپس مدارک و نام انتخابی را به اداره مالکیت معنوی ارسال کنید. کارشناس های این اداره مدارک و نام انتخابی برند شما را مورد بررسی قرار می دهند.

در این حالت نام انتخابی شما به دلایل مختلف رد می شوند. تکراری بودن نام، از اصلی ترین دلیل رد نام است. اما زمانی که یک برند آماده را خریداری می کنید احتمال رد نام برای شما وجود دارد.

خبر خوب اینکه با اقدام به خرید برند آماده می توانید نام دلخواه و مناسب با کسب و کار خود را در نظ بگیرید.

در زمان خرید یک برند نامی را انتخاب کنید که مناسب با فعالیت شما باشد و بتواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد.

 

ارزان بودن خرید برند آماده

 

این روزها که هزینه و قیمت هر چیزی بالا است. همه ما به دنبال روشی هستیم تا در هزینه ها صرفه جویی صورت بگیرد. دقت کنید که خرید برند آماده برای شما مقرون به صرفه تر خواهد بود. هزینه ثبت یک برند به فاکتورهای مشخصی بستگی دارد.

همین فاکتورها سبب می شود تا تعرفه ثابتی برای ثبت برند وجود نداشته باشد. شاید برخی از افراد به زیبایی نام برند توجه می کنند. برخی به فارسی یا لاتین بودن نام برند اهمیت می دهند.

 همینطور طبقات ثبت برند و امتیاز آن از اصلی ترین فاکتورهایی است که روی هزینه ثبت برند تاثیر می گذارد. نکته دیگر هزینه انتشار آگهی در روزنامه ها است. با توجه به این موارد و مزیت هایی که برای یک برند آماده وجود دارد.

نتیجه به این صورت است که خرید برند برای شما هزینه معقول تری به همراه خواهد داشت.

 

 

مزایای خرید برند
مزایای خرید برند

 

مزایای نقل و انتقال برند در مقایسه با خرید یک برند آماده

 

مزیت خرید برند آماده زیاد است. در حالی که اگر ثبت برند را انتخاب کنید مسیر پر پیچ و خمی را در پیش دارید. ثبت برند در صورتی که همه مدارک به درستی گردآوری شده باشد باز هم زمان بر است.  در واقع امکان رد برند هم وجود دارد.

این در حالتی است که زمان بیشتری می بایست صرف شود تا روند ثبت برند برای شما تکمیل شود.مورد بعدی این است که امکان دارد پرونده شما چندین بار رد شود و یا با نام های شما مخالفت صورت بگیرد. رد پرونده از سوی اداره مالکیت معنوی مشکلات زیادی به همراه دارد پس پروسه ثبت برند قطعاً دردسرهایی به همراه خواهد داشت.

در نهایت دقت نمایید که در زمان ثبت یک برند باید دقت بسیاری روی انتخاب طبقات نمایید. مثلاً ثبت برند در برخی از طبقات متقاضی بالایی دارد. این یعنی زمان بیشتری نیاز است و هزینه بیشتری به همراه خواهد بود. خرید یک برند اماده در بهترین شرایط به شما پیشنهاد می شود.

 ثبت یک برند نیاز به مجوز های مختلفی دارد و خرید یک برند آماده نیازی به هیچ یک نخواهد داشت. این موضوع نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و باید به طور دقیق ارزیابی شود.

 

علامت تجاری آماده
علامت تجاری آماده

 

مدارک لازم برای فروش برند آماده

 

یک سری مدارک مهم در راستای واگذاری و خرید برند آماده مدنظر قرار می گیرد که قطعاً باید به ان دقت کنید. خرید و فروش برند آماده به شکل قانونی صورت می گیرد و نیاز به طی کردن مسیر برای اخذ مجوز نیست.

این کار با کمترین مدرک صورت می گیرد اما به طور کلی بهتر است که این پروسه در یک دفتر اسناد رسمی صورت بگیرد. این کار سبب انتقال برند بین خریدار و فروشنده به صورت قانونی می شود. مدرک شناسایی فروشنده و خریدار از موارد مهمی است که قطعاً باید بررسی شود.

به هر حال وجود ابهام ر این راستا مساله ساز است. از سوی دیگر نیاز است که گواهی ثبت علامت تجاری ۱۰ ساله دارای اعتبار نیز ارزیابی شود. این گواهی بر اساس موقعیت برند سنجیده می شود و در نهایت مسائل خاص مربوط به خود را دارد.

مورد دیگری که باید بدانید استعلام در خرید برند آماده است. استعلام برند به طور کلی از دسته مواردی است که نیاز به ارزیابی و موقعیت خاص دارد. هرچه سطح استعلام برند دقیق تر صورت بگیرد نتیجه بهتری به همراه دارد.

برای استعلام برند باید بتوانید از یک کارشناس خبره بخواهید تا شما را یاری کند در غیر این صورت مشکلات زیادی پیش روی شما قرار می گیرد. یک سری اسناد دیگر وجود دارد که به برند مربوط می شود. مثلاً آگاهی منتشر شده در روزنامه در این لیست قرار دارد.

دقت کنید که آگهی های منتشر شده در روزنامه هر یک شرایط مربوط به خود را دارند و باید به دقت سنجیده شوند. قراردادی که بین فروشنده و خریدار در دفترخانه اسناد رسمی تنظیم می شود نیز اهمیت دارد. اگر این کار را به یک وکیل یا کارشناس خبره می سپارید می بایست وکالتنامه را تنظیم می کردید.

 

مدارک جهت خرید برند آماده
مدارک جهت خرید برند آماده

 

مراحل واگذاری برند آماده

 

فرض کنید شما قصد خرید برند مواد غذایی را دارید. این برند باید توسط شخص یا شرکتی واگذار شود. البته مراحل واگذاری به نسبت ثبت برند بسیار کوتاه است. در ابتدا باید نام برند را برای خود انتخاب کنید. سپس نیاز است که از اداره ثبت استعلام لازم را دریافت کنید تا به صاحب برند معرفی شود. ثبت استعلام از موارد مهمی است که می بایست مدنظر قرار دهید.

مورد بعدی قرار ملاقاتی است که با صاحب برند انجام می شود. این ملاقات در دفترخانه تنظیم می شود تا پروسه نقل و انتقال به طور رسمی صورت بگیرد. تغییرات مالکیت برند در روزنامه نیز ثبت می شود و این بخش مهمی از کار خواهد بود.

از یاد نبرید که تغییرات مالکیت برند در روزنامه نیاز به کارشناسی دارد. یعنی شخصی خبره باید در این زمینه به شما کمک کند و شرایط را مورد ارزیابی قرار دهد.

 

 

روش های خرید برند آماده

 

برای خرید برند آماده دو روش وجود دارد:

روش اول فروش اختیاری برند است: در این روش از خرید برند آماده، فروشنده یا مالک برند، با میل و رغبت خود در قبال دریافت مبلغ مشخصی، مالکیت برند خود را به شما واگذار می کند. دقت کنید که در این روش شما می توانید به سادگی برند آماده خود را خریداری کنید.

روش دوم فروش اجباری برند است. در این حالت شاهد هستید که مالک برند فوت شده است. در واقع وراث برند اقدام به فروش برند می کنند. توجه نمایید که خرید برند آماده به هر روشی که باشد هم به صورت جزئی و هم کلی صورت می گیرد و مشکلی نخواهد داشت.

روش دیگر خرید برند آماده  به صورت کامل است. در این حالت می بایست همه طبقات برند از فروشنده به خریدار را منتقل سازید. مورد دیگر نیز خرید جزئی یک برند آماده است. در واقع برخی از طبقه ها شرایط انتقال دارند.

دقت کنید که هر یک از روش های گفته شده یک سری قوانین دارند که کارشناس معتبر در این زمینه می تواند به شما کمک کند و همه امور را بررسی نماید. برای خرید یک برند بهتر است استعلام های لازم را بگیرید و بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

 

پارامترهای موثر بر قیمت برند آماده

 

یکی سری پارامترهای مهم روی قیمت خرید برند آماده تاثیر می گذارد. در ابتدا باید بررسی شود که شهرت برند چقدر است؟ آیا به تازگی به ثبت رسیده یا مدتهاست که بین مردم رواج دارد. اگر زمان طولانی در بازار وجود دارد یعنی شناخته شده است.

قیمت هر یک از برندها به شکل خاصی تعیین می شود. دقت کنید که قیمت برند به طور کلی بر اساس فاکتورهایی مشخص می شود که دانستن آنها خالی از لطف نیست.

یکی از موارد حقیقی یا حقوقی بودن برند است. مالک یک برند می تواند یک شخص خاص باشد. در این حالت برند در وضعیت حقیقی قرار می گیرد. مثلاً مالک می تواند یک شرکت باشد. در این حالت برند در وضعیت حقوقی قرار دارد. هزینه خرید و فروش برندهای حقوقی و حقیقی با هم فرق دارد پس این موضوع بسیار مهم است.

تعداد طبقه های برند مورد دیگری است که روی قیمت برند آماده تاثیر می گذارد. هر چه برند شما از تعداد طبقه های بیشتری برخوردار باشد، هزینه خرید هم بیشتر است. در انتخاب طبقه دقت کنید. شاید کسب و کار شما نیاز به تعداد طبقات بالا نداشته باشد. اگر قصد فروش برند آماده یا خرید یک برند آماده را دارید از یک متخصص بخواهید تا قیمت گذاری های لازم را برای شما انجام دهد.

از باز هم در رابطه با فروش برند آماده سوالی برای شما وجود داشته باشد متخصص می تواند به سوال شما پاسخ دهد.

 

قیمت امتیاز یک برند توسط کارشناس تعیین می شود!

 

یکی از مواردی که برای امتیاز بندی یک برند در نظر گرفته می شود مربوط به قیمت خرید برند آماده است. در زمانی که برند آماده واگذاری می شود، کارشناس می بایست قیمت امتیاز را تعیین کند. وجود کارشناس در راستای خرید و فروش برند سبب می شود تا از نظر قیمت مشکلی ایجاد نشود.

از سوی دیگر میزان سودآوری برند نیز تاثیر زیادی روی قیمت آن دارد. هرچه برند مورد نظر شناخته شده تر باشد قیمت نیز بیشتر می شو. به طور کلی اگر برندی به تازگی به ثبت رسیده است برای قیمت یک سری فاکتورها وجود دارد. مثلاً نام برند یکی از موارد پر اهمیت محسوب می شود. طراحی برند نیز باید با دقت بالایی صورت بگیرد. تعداد کالاهای آن می بایست بررسی شود.

خدمات و کالاهای مشابه از دسته مواردی است که باید به شکل اصولی سنجیده شود. فارسی یا لاتین بودن برند نیز بسیار مهم است. این فاکتورها سبب می شود تا قیمت گذاری مسیر درست خود را طی کند و مشکلی نداشته باشد.

 

آیا پیشرفت کاری بدون برند ممکن است؟

 

همیشه این سوال مطرح است که چرا باید اقدام به خرید برند آماده نماییم. شما برای اینکه در بازار کار شناخته شوید نیاز به برند دارید. برند نام مشخصی است که به شما کمک می کند تا مشتری های خود را به خوبی شناسایی کنید.

تصور کنید محصول شما هنوز نام یا برند خاصی ندارد اما در بازار عرضه می شود.  مشتری در صورت استفاده و رضایت از کیفیت باز هم به سراغ محصول مورد نظر شما می آید. برای اینکه در ذهن ها ماندگار شوید و به نتیجه درستی برسید نیاز به یک نام تجاری یا برند دارید.

برخی از افراد فکر می کنند چون فروش بالایی دارند دیگر نیازی به برند نخواهند داشت. در واقع بی توجهی به اهمیت برند سبب می شود تا رقبا بتوانند از روی کار شما تقلید نمایند و از اعتبار شما به نفع خود استفاده کنند. بگذارید یک مثال بزنیم.

فرض کنید شما یک محصول را با نام مشخص عرضه می کنید. (هنوز نام تجاری برای خود ثبت نکرده اید) این در حالتی است که رقیبان شما می توانند به سادگی از نام مورد نظر برای خودشان استفاده نمایند.

به هر حال هیچ یک از ما علاقه ای نداریم تا نام تجاری و برند خود را روی محصول دیگری ببینیم.

برای جلوگیری از این کار نیاز به ثبت برند یا خرید برند آماده ثبت شده است. به این ترتیب هیچ کسی نمی تواند از شهرت شما به نفع خود استفاده نماید.

 

برند تجاری
برند تجاری

 

نقل و انتقال علامت تجاری

 

شرایط نقل و انتقال علامت تجاری در ایران گاه به نسبت سایر شهرها فرق می کند. به طور کلی مالیات و هزینه نقل و انتقال برند باید سنجیده شود. مدارک لازم بسیار مهم است و نوع برند نیز باید مورد تایید قرار بگیرد.

برای نقل و انتقال علامت تجاری یا خرید برند آماده اولین شرط این است که اطمینان حاصل کنید که برند مورد نظر شما به صورت قانونی به ثبت رسیده باشد. این موضوع قطعاً باید از طریق استعلام صورت بگیرد. در صورتی که هر دو سمت نقل و انتقال شخص حقوقی باشند، نیاز است که مدارکی ارائه شود تا هویت و حوزه فعالیت آنها نیز مشخص شود.

در زمان نقل و انتقال برند باید اطمینان حاصل کنید که اعتبار علامت تجاری از بین نرفته باشد و یا از آن نگذشته باشد.

یکی از شرایط مهم نقل و انتقال این است که طبقه و نوع کالا پس از نقل و انتقال تغییر نکند. در واقع نیاز است که به همان صورت باقی بماند. این موارد را جدی بگیرید و سعی کنید همه امور را بسنجید.

 

در مورد نقل و انتقال جزئی علامت تجاری چقدر اطلاعات دارید؟

 

واژه ای به عنوان نقل و انتقال جزئی علامت تجاری مطرح شده است. در پروسه نقل و انتقال علامت تجاری این امکان فراهم است که نقل و انتقال کامل برند صورت نگیرد. یعنی صاحب علامت بتواند بخشی از علامت یا طبقه برند را به شخص دیگری واگذار نماید.

در این نوع انتقال معمولاً علامت تجاری برای بعضی از خدمات مشخص می شوند. یا شرایط به شکلی است که برای استفاده در یک طبقه یا منطقه خاص انتقال صورت می گیرد.

در واقع مالک مشخص می کند که حق استفاده از برند در یک منطقه خاص به شخص دیگری صورت بگیرد. در این حالت برای ثبت می بایست در قسمت ثبت تقاضای الکترونیک، نقل و انتقال علامت تجاری می بایست گزینه انتقال جزئی قید شود.

سپس نیاز است که نقل و انتقال سایر مراحل خود را طی کند و همه چیز حالت قراردادی داشته باشد.

 

درخواست برند آماده
درخواست برند آماده

 

درخواست کتبی اظهارنامه نقل و انتقال علامت تجاری

 

برای درخواست کتبی اظهارنامه نقل و انتقال برند نوشیدنی و آشامیدنی نیاز است یک سری موارد رعایت شود. نیاز است که شماره و تاریخ ثبت علامت در ایران به درستی سنجیده شود. اسم و نشانی و تابعیت مالک جدید یکی دیگر از مواردی است که قطعاً نیاز به بررسی دارد.

نام و نشانی مالک بسیار پر اهمیت است. ضمیمه کرده تصدیق علامت از مواردی است که باید مدنظر قرار بگیرد. وکالتنامه وکیل را باید به درستی تنظیم کنید. تنظیم وکالتنامه باید دقیق و اصولی باشد تا مشکلی ایجاد نشود.

در صورتی که انتقال برند در خارج به ثبت رسیده باشد، نیاز است که رونوشت تایید شده اداره ثبت علائم تجاری خارجی به طور دقیق سنجیده شود. اگر نیاز به انتقال جزئی برند و کالا و همینطور بیان کالاها و خدمات در خصوص برند نیاز است همه اصول را بسنجید و ارزیابی کنید.

 

هزینه نقل و انتقال برند بر چه اساسی سنجیده می شود؟

 

مورد اول این است که باید هزینه اظهارنامه نقل و انتقال و خرید برند آماده را به درستی سنجید. نیاز است که هزینه دفترخانه بابت سند صلح به طور دقیق مشخص شود. از سوی دیگر هزینه روزنامه رسمی بابت نقل و انتقال علامت تجاری بسیار مهم است و این موضوع نیاز به ارزیابی دارد.

شما باید هزینه مربوط به وکالت پرونده و پرداخت حق التمبر وکیل نیز موضوع مهمی است. هزینه های مربوط به اداره مالکیت معنوی و تحویل تصدیق نقل و انتقال لوگو از دیگر مواردی است که می بایست سنجیده شود.

در نهایت هزینه ها بر اساس شرایط و موقعیت برند ارزیابی می شود و این موضوع خود شامل یک سری اصول ویژه است.

 

 

برند آماده
برند آماده

 

 خرید علامت تجاری

 

چطور می تواند پروسه خرید علامت تجاری را به درستی پیش برد؟ دقت نمایید که خرید برند آماده به طور کلی بر اساس موقعیت برند سنجیده می شود. کارشناسان در این زمینه می توانند شرایط مختلف را مدنظر قرار دهند.

مراحل و روند کاری معمولاً بر اساس سبک ثبت مشخص می شود. گاه برند تجاری به نوبه خود مشکلات خاصی ایجاد می کند. برندهایی که دارای مجوزهای خاص هستند می توانند گزینه خوبی برای سودآوری باشند.

البته در نظر گرفته داشته باشید که خرید علامت تجاری می تواند یک سری هزینه و زمان مخصوص به خود را در بر بگیرد. وجود کارشناس در این راستا سبب می شود تا بتوانید برند مورد نظر را با تعرفه بهتری ارزیابی کنید.

یک نکته بسیار مهم دیگر که قطعاً بخش خاصی از کار را شامل می شود مربوط به برندهایی است که دارای شرایط و مسئولیت های خاصی هستند.

برند تجاری از نظر میزان کالا و یا کامل بودن طبقات مرتبط با اسم تجاری سنجیده می شود. بسیار پر اهمیت است که بتوانید موقعیت تجاری کالا را بسنجید و همه چیز را ارزیابی کنید.

 

چرا باید شرایط نقل و انتقال برند رعایت شود؟

 

برای نقل و انتقال برند چندین شرط اساسی ضروری است. اولین شرط این است که اطمینان از ثبت برند صورت بگیرد. داشتن اعتبار برند در زمان نقل و انتقال بسیار مهم است. انتقال در همان طبقه می تواند یک موضوع مهم باشد.

برای خرید و فروش و انتقال در ابتدا باید برند در اداره مالکیت معنوی به ثبت برسد. نیاز است که بدانید برندهای غیرقانونی معمولاً شرایط نقل و انتقال را ندارند. به همین دلیل اداره مالکیت معنوی در مراحل نقل و انتقال برند می بایست سابقه برند را ارزیابی نماید.

اعتبار داشتن برند یکی از مواردی است که می بایست رعایت شود. در واقع اعتبار قانونی برای برند بسیار مهم است و مهلت نباید منقضی شده باشد. در غیر این صورت نیاز است که برند مورد نظر تمدید شود و سپس اقدامات لازم برای نقل و انتقال برند صورت بگیرد.

یک نکته مهم دیگر در خرید برند آماده و یا انتقال برند مربوط به همان طبقه است. انتقال می بایست در همان طبقه و با همان کالا صورت بگیرد. برای مثلا در صورتی که برند شما مربوط به خدمات طراحی سایت است شرایط برای نقل و انتقال برند و کالا وجود نخواهد داشت.

در واقع صرفاً مالکان یا استفاده کنندگان از ان تغییراتی را دارند. شیوه های نقل و انتقال برند نیز مهم است و باید مسیر قانونی برای آن طی شود. هرچه مسیر نقل و انتقال دقیق تر و درست تر صورت بگیرد نتیجه بخش تر خواهد بود.

یک نکته دیگر که باید بدانید این است که برای نقل و انتقال برند شخص یا اشخاص می بایست موقعیت خاصی را در نظر بگیرند.

 

نحوه نقل و انتقال برند

 

شما باید بتوانید به دفتر اسناد رسمی رجوع داشته باشید. استعلام از اداره مالکیت معنوی بسیار مهم است. امضا سند در دفتر اسناد رسمی یک نکته مهم محسوب می شود. نیاز است که درخواست ثبت نقل و انتقال برند به درستی صورت بگیرد.

البته که باید موقعیت نقل و انتقال نیز سنجیده شود. مدارک نقل و انتقال برند موضوع مهمی است. در صورت کافی نبودن مدارک مسائل بیشتری ایجاد می شود.  یک نکته مهم که باید بدانید این است که اصول نقل و انتقال برند بر اساس مجوز می تواند کمی زمانبر باشد.

بهتر است بتوانید شماره اظهارنامه و شماره ثبت برند و رمز پذیرش اینترنتی را ارزیابی کنید. نیاز است در نظر بگیرید که گواهی انحصار وراثت به چه صورتی دنبال می شود.

برای تصدیق علامت در خرید برند آماده نیز باید مسیر درستی در نظر گرفته شود. هرچه شرایط ثبت علائم تجاری به بهترین نحو دنبال شود می تواند بهترین شرایط را داشته باشد. نقل و انتقال برند یکی از مواردی است که البته شرایط خاص خود را دارد.

مثلاً گاه نیاز است کارشناس بتواند موقعیت برند را بسنجد. اگر برند مورد نظر از نظر موقعیت شرایط خوبی داشت می تواند پیشنهادات قیمت را مدنظر قرار دهد. رونوشت هایی که در این زمینه بررسی می شود هر یک شامل اصول ویژه ای هستند.

نقل و انتقال جزئی برند نیز قوانین خود را دارد. در واقع مسیر نقل و انتقال باید در شهر یا منطقه خاصی صورت بگیرد. همه اصولی که در این راستا ارزیابی می شود موفق خواهند بود.

 

سوالات رایج

آیا برای نقل و انتقال اظهارنامه و خرید برند آماده نیاز به شماره ثبت علامت در ایران است؟

شماره ثبت علامت در ایران از موارد مهمی است که برای اظهارنامه نقل و انتقال در نظر گرفته می شود. نام اقامتگاه و تابعیت مالک جدید نیز موضوعی است که باید به آن پرداخت شود.

 

چرا وکالتنامه در خرید برند آماده اهمیت زیادی دارد؟

در پروسه خرید و فروش برند آماده وکالتنامه به طور کلی سبب امر انتقال برند می شود. در واقع نام و نشانی مالک در این زمینه بسیار حائز اهمیت است. دقت کنید که سند انتقال باید بر اساس شرایط وکیل تنظیم شود. مسئولیت این کار زیاد است.

در صورتی که انتقال برند در خارج به ثبت رسیده باشد برای اینکه در ایران قانونی به نظر برسد رونوشت تایید شده اداره ثبت علائم تجاری کفایت می کند.

 

نتیجه گیری

در سال های اخیر پروسه خرید برند آماده بسیار رایج بوده و اگر این پروسه به شکل قانونی دنبال شود هیچ مشکلی به همراه نخواهد داشت. بنابراین بدانید که برای خرید و فروش برند نیاز است که رونوشت تایید شده توسط اداره ثبت علائم تجاری مورد تایید قرار بگیرد.

البته که سطح اجرای یک برند نیز بسیار مهم است و باید همه جوانب سنجیده شود. در سال های اخیر نقل و انتقال جزئی برند توانسته فعالیت ها و امور مربوطه را به صورت دقیق پیش ببرد.

یک شاخص مهم در این زمینه فعالیت برند و ارزش گذاری برای آن خواهد بود. اگرچه در دنیای امروز داشتن یک برند کار ساده ای محسوب می شود اما باز هم باید جوانب سنجیده شود.

 

خرید برند
خرید برند

 

هزینه خرید یک برند آماده چقدر است؟

هزینه خرید یک برند آماده بسته به نوع برند و تعداد طبقات آن بستگی دارد و بسیار میتواند متغیر و متفاوت باشد.

بیشترین برند های آماده جهت خرید چه برند هایی هستند؟

برند های مواد غذایی و آشامیدنی و آرایشی بیشترین تقاضا را جهت خرید دارند.

آیا من هم میتوانم برند خود را جهت فروش به شما بسپارم؟

بله اگر شما دارای برند و تصدیق آن هستید میتوانید جهت فروش آن با شماره ۰۲۱۴۳۰۰۰۰۵۶ تماس بگیرید.