ویزای توریستی کانادا ( راهنمایی کامل ) ۰۲۱۴۳۰۰۰۰۵۶

اخذ ویزای توریستی کانادا

ویزای توریستی کانادا

ویزای توریستی کانادا

برای دریافت ویزای توریستی کانادا، شما نیاز به پاسپورت معتبر دارید و باید به دلیل تعیین شده توسط اداره مهاجرت کانادا برای ورود به کانادا ویزای مناسب را انتخاب کنید. مراحل زیر برای اخذ ویزای توریستی کانادا را به طور کاملا ساده و خلاصه بیان می‌کنیم:

اخذ ویزای توریستی کانادا
  1. آشنایی با نوع ویزا: نوع ویزای توریستی کانادا باید براساس طول اقامت شما و هدف سفرتان تعیین شود. ویزای توریستی معمولاً برای سفرهای تفریحی و دیدنی های کانادا در نظر گرفته می‌شود.
  2. پر کردن فرم درخواست ویزا: پس از تعیین نوع ویزای مورد نظر، شما باید فرم درخواست ویزا را پر کنید. در این فرم، اطلاعات شخصی، تحصیلی، حرفه‌ای و تاریخ‌های سفر شما و همچنین هدف سفرتان در کانادا درخواست می‌شود.
  3. پرداخت هزینه: بعد از پر کردن فرم، شما باید هزینه ویزا را پرداخت کنید. مبلغ هزینه ویزای توریستی کانادا ممکن است براساس نوع ویزا و سن شما متفاوت باشد.
  4. تحویل مدارک: پس از پرداخت هزینه، شما باید مدارک مورد نیاز را تحویل دهید. این مدارک شامل گذرنامه معتبر، عکس‌های پاسپورتی، مدارک تحصیلی و حرفه‌ای و مدارک مالی می‌شود.
  5. مصاحبه: بعضی از افراد ممکن است برای اخذ ویزای توریستی کانادا به مصاحبه دعوت شوند. در این مصاحبه، مسئولین ویزا سوالاتی در مورد هدف سفر و شرایط مالی شما خواهند پرسید. در نظر داشته باشید امر مصاحبه در ویزای توریستی تقریبا صفر است اما غیر ممکن نیست.
  6. انتظار برای بررسی: پس از تحویل مدارک و مصاحبه (اگر لازم باشد)، شما باید منتظر بررسی درخواست ویزای توریستی کانادا باشید. مدت زمان بررسی معمولاً حدود چند هفته است، اما ممکن است بسته به شرایط مختلف، زمان بررسی بیشتر یا کمتر شود.
  7. در صورت تایید درخواست ویزای شما، پس از پایان مهلت بررسی، ویزای توریستی کانادا برای شما صادر می‌شود و شما می‌توانید به کانادا سفر کنید. در غیر اینصورت، شما به دلیل عدم ارائه مدارک کافی یا عدم تطابق با مشخصات مورد نیاز، ویزای توریستی کانادا را نمی‌توانید دریافت کنید.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای توریستی کانادا

برای اخذ ویزای توریستی کانادا، شما باید مدارک زیر را تحویل دهید:

  1. گذرنامه معتبر: شما باید گذرنامه معتبر خود را تحویل دهید. این گذرنامه باید حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد.
  2. عکس‌های پاسپورتی: شما باید دو عدد عکس‌ پاسپورتی ۵x۷ سانتی‌متر با پس‌زمینه سفید تحویل دهید.
  3. فرم درخواست ویزا: شما باید فرم درخواست ویزای توریستی کانادا را به‌طور کامل پر کنید.
  4. مدارک تحصیلی: شما باید مدارک تحصیلی خود را تحویل دهید که ممکن است شامل مدارک دیپلم، کارشناسی و یا فوق‌لیسانس باشد.
  5. مدارک حرفه‌ای: اگر شما دارای مدارک حرفه‌ای هستید، باید این مدارک را نیز تحویل دهید.
  6. مدارک مالی: شما باید مدارکی را تحویل دهید که نشان دهد شما قادر به تامین هزینه‌های سفر و اقامت در کانادا هستید. این مدارک ممکن است شامل برگه‌های بانکی، گواهی حساب و یا تراکنش‌های بانکی باشد.
  7. نامه تضمین: در صورتی که هزینه سفر شما توسط شرکت، دانشگاه یا موسسه‌ای دیگر تامین شود، باید نامه تضمین از طرف آنها را نیز تحویل دهید.
  8. برنامه سفر: شما باید برنامه سفر خود را تحویل دهید که شامل تاریخ و مکان اقامت، بلیط هواپیما و برنامه تفریحی شما در کانادا است.
  9. مدارک تحصیلی : برای درخواست ویزای توریستی کانادا، شما باید مدارک تحصیلی خود را تحویل دهید. این مدارک می‌توانند شامل مدارک دیپلم، کارشناسی و یا فوق‌لیسانس باشند.
  10. سند های ملکی : برای درخواست ویزای توریستی کانادا، شما نیاز به تحویل سند ملکی ندارید. با این حال، اگر دارای املاک و ملک‌های دیگری هستید، ممکن است که نیاز به ارائه مدارک مربوط به آن‌ها داشته باشید. به عنوان مثال، در صورتی که شما دارای ملک در ایران هستید و می‌خواهید به کانادا سفر کنید، ممکن است که نیاز به ارائه سند مالکیت ترجمه شده ملک خود داشته باشید.به هر حال، اگر دارای ملک در کشور دیگری هستید، نیاز به ارائه مدارک مالکیت آن ملک نیست. با این حال، درخواست ویزای کانادا شامل ارائه سایر اطلاعات و مدارک مثل مدارک تحصیلی، اطلاعات شغلی و مالی، تاریخچه سفر و مسافرت و سایر موارد مرتبط است. برای اطلاعات بیشتر درباره مدارک مورد نیاز برای ویزای توریستی کانادا، به سایت رسمی دولت کانادا مراجعه کنید یا با سفارت یا کنسولگری کانادا در کشور خود تماس بگیرید.
  11. دعوت نامه معتبر:دعوت‌نامه معتبر برای درخواست ویزای کانادا از اهمیت بسیاری برخوردار است. این دعوت‌نامه باید توسط یک شهروند کانادایی یا یک نهاد یا سازمان معتبر کانادایی ارائه شود.دعوت‌نامه باید شامل اطلاعات مربوط به شخصی که دعوت شده است، نوع و هدف سفر، مدت زمان اقامت، جزئیات پرواز و رزرو هتل (اگر درخواست کننده قصد اقامت در هتل را دارد) و همچنین اطلاعات در مورد شخصی که دعوت نامه را ارائه می کند، شامل نام، آدرس و شماره تماس، باید باشد.همچنین، دعوت‌نامه باید شامل اظهارنامه از سوی فرد دعوت کننده درباره هزینه های مرتبط با اقامت، شامل هزینه های اقامت، غذا، حمل و نقل و سایر هزینه های مرتبط با سفر باشد

در نظر داشته باشید با ثبت شرکت در کانادا به راحتی نمی توانید برای خود برای ویزای توریستی کانادا دعوت نامه صادر نمایید.

با این حال، برای دریافت ویزای کانادا، داشتن دعوت‌نامه معتبر تنها یکی از موارد مورد نیاز است و باید مدارک و اطلاعات دیگری مانند مدارک تحصیلی، سوابق کاری، وضعیت مالی و سایر اطلاعات شخصی و مرتبط با سفر را هم در اختیار داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر درباره مدارک مورد نیاز برای ویزای توریستی کانادا، به سایت رسمی دولت کانادا مراجعه کنید یا با سفارت یا کنسولگری کانادا در کشور خود تماس بگیرید.

برای هر مدرک تحصیلی، شما باید مدارک زیر را تحویل دهید:

  • ترجمه مدرک تحصیلی: در صورتی که مدرک تحصیلی شما به زبان دیگری غیر از انگلیسی یا فرانسوی است، باید آن را ترجمه کنید. ترجمه باید توسط یک مترجم حرفه‌ای و تأیید شده باشد.
  • گواهی تحصیلی: شما باید گواهی تحصیلی خود را تحویل دهید که نشان دهنده میزان تحصیلات شما است. این گواهی باید از موسسه‌ای که شما در آن تحصیل کرده‌اید، صادر شده باشد.
  • معدل تحصیلی: شما باید معدل تحصیلی خود را نیز تحویل دهید. این معدل می‌تواند به‌صورت رسمی در گواهی تحصیلی شما ذکر شده باشد.

لازم به ذکر است که ممکن است برای برخی از ویزاها و مدارک تحصیلی، مدارک اضافی نیز مورد نیاز باشد. به همین دلیل، بهتر است با سفارت یا کنسولگری کانادا در کشور خود تماس بگیرید و اطلاعات دقیقی درباره مدارک مورد نیاز برای ویزای توریستی کانادا را بگیرید.

هزینه ویزای توریستی کانادا

هزینه ویزای توریستی کانادا به صورت رسمی بستگی به نوع و مدت اقامت، و همچنین ملیت و وضعیت مالی متقاضی دارد. هزینه ویزای توریستی کانادا در سال ۲۰۲۱، برای بزرگسالان بین ۱۰۰ تا ۱۶۰ دلار کانادایی بوده است که برای ایرانیان حدود ۱۰۰ دلار کانادایی به علاوه ۸۵ دلار هزینه انگشت نگاری خواهد بود. برای کودکان زیر ۱۴ سال هزینه انگشت نگاری حذف خواهد شد.

لازم به ذکر است که هزینه‌های دیگری مانند هزینه مصاحبه ( در صورت درخواست از دولت کانادا که احتمال آن نزدیک به صفر خواهد بود )، هزینه ارسال پاسپورت و سایر هزینه‌های مرتبط با درخواست ویزا نیز ممکن است وجود داشته باشد. همچنین در برخی موارد، اگر متقاضی دعوتی از کانادا داشته باشد، هزینه‌های اضافی نیز به عهده فرد دعوت کننده قرار می‌گیرد.

هزینه وکیل برای اخذ ویزای توریستی کانادا

هزینه وکیل برای اخذ ویزای توریستی کانادا بستگی به میزان خدمات وکیل و همچنین نوع ویزایی که شما می‌خواهید درخواست کنید دارد. برای ویزای توریستی معمولا وکلای مهاجرتی هزینه‌هایی را دریافت می‌کنند که بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار کانادایی متغیر است. با این حال، در برخی موارد، هزینه وکیل ممکن است بیشتر یا کمتر از این باشد.

لازم به ذکر است که درخواست ویزای توریستی کانادا به طور معمول به راحتی توسط متقاضیان انجام می‌شود و نیازی به وکیل نیست. با این حال، اگر شما به هر دلیلی می‌خواهید با یک وکیل مهاجرتی همکاری کنید، بهتر است که قبل از شروع هرگونه همکاری، هزینه‌های مربوطه را با وکیل مذاکره کنید و برای اطمینان از اعتبار وکیل، مدارک و مجوزهای لازم را بررسی کنید.

هزینه ویزای توریستی کانادا

کامل تر در مورد ویزای توریستی کانادا

ویزای ویزیتوری که ویزای اقامت موقت TRV

ویزای ویزیتوری یا ویزای اقامت موقت کانادا، یک نوع ویزای موقت است که به متقاضیان اجازه می‌دهد برای مدت مشخصی در کانادا اقامت کنند. این ویزا معمولا برای تفریح، بازدید خانوادگی یا کار به مدت کوتاه (تا ۶ ماه) صادر می‌شود.

برای اخذ ویزای ویزیتوری به طور خلاصه، متقاضی باید برخی از مدارک و شرایط را برآورده کند، از جمله:

  • فرم درخواست ویزا
  • گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار با حداقل یک برگ صفحه خالی
  • عکس رنگی با سایز و استاندارد مشخص
  • مدارک مالی مانند گواهی بانکی، اخراجی حساب بانکی یا مدارک دیگر به عنوان اثبات اینکه متقاضی توانایی مالی برای اقامت در کانادا را دارد
  • داشتن بیمه سفر

تمکن مالی مورد نیاز

برای درخواست ویزای ویزیتوری یا اقامت موقت کانادا، متقاضی باید توانایی مالی لازم برای هزینه‌های مربوط به سفر و اقامت در کانادا را داشته باشد. برای این منظور، متقاضی می‌تواند از روش‌های مختلفی برای اثبات توانایی مالی خود استفاده کند، مانند:

  1. گزارش حساب بانکی: متقاضی می‌تواند یک گزارش حساب از بانک خود درخواست کند تا نشان دهد که دارای موجودی کافی در حساب خود برای پوشش هزینه‌های سفر و اقامت در کانادا است.
  2. تسهیلات اعتباری: اگر متقاضی تسهیلات اعتباری مانند وام یا تسهیلات اعتباری دیگری را دریافت کرده است، می‌تواند این اطلاعات را به عنوان شواهد مالی ارائه دهد.
  3. گواهی تأیید اشتغال: اگر متقاضی در حال حاضر دارای شغل و درآمد مستمر است، می‌تواند یک گواهی از کارفرمای خود را درخواست کند تا اثبات کند که توانایی مالی لازم برای سفر و اقامت در کانادا را دارد.
  4. شناسنامه یا گواهی تولد: اگر متقاضی دارای تعدادی فرزند است، می‌تواند این اطلاعات را درخواست کند تا نشان دهد که توانایی مالی لازم برای سفر و اقامت در کانادا را دارد.
  5. گواهی های تایید تحصیلی

انواع ویزای توریستی کانادا

سینگل ویزا ۶ ماهه: برای برخی از کشورها نوعی از ویزای توریستی به نام ویزای فردی (Single-Entry Visa) ارائه می‌شود. با این ویزا فقط یک بار می‌توانید وارد کانادا شوید و بعد از خروج دوباره باید ویزای جدیدی را برای ورود به کانادا درخواست کنید.

مولتیپل ویزا ۵ ساله : برای برخی از کشورها نوعی از ویزای توریستی به نام ویزای فردی (Multiple-Entry Visa) ارائه می‌شود. با این ویزا می توانید به دفعات وارد کانادا شوید و بعد از خروج دوبارهنیازی به اخذ ویزای جدیدی را برای ورود به کانادا نیست.

در نظر داشته باشید حداکثر حضور شما در خاک کانادا از لحظه ورود ۶ ماه خواهد بود.

سوپر ویزا ۱۰ ساله : سوپر ویزا (Super Visa) یک نوع از ویزای ویزیتوری برای والدین و همسران آن‌ها می‌باشد که به دلیل داشتن فرزندان و ساکن بودن آن‌ها در کانادا به صورت موقت به این کشور سفر می‌کنند. با این ویزا می‌توان برای مدت بلندتری در کانادا باقی ماند، معمولا تا ۵ سال. همچنین با این ویزا می‌توانید بارها و بارها وارد کانادا شوید و مدت اعتبار آن ۱۰ سال می باشد.

برای اخذ سوپر ویزا باید شرایط زیر را داشته باشید:


۱. فرزندان شما باید دارای تابعیت کانادا یا دائمی بوده و معتبریت پزشکی داشته باشند.

۲. شما باید بیمه بهداشتی خصوصی برای مدت اقامت در کانادا بخرید.

۳. باید مدارک مالی مناسبی داشته باشید تا بتوانید هزینه‌های سفر و اقامت خود را تامین کنید.

۴. باید نامه تضمین مالی ارائه کنید که نشان دهد دارای توانایی مالی برای تامین هزینه‌های شما در کانادا هستید.

به علاوه بر این شرایط، باید درخواست خود را از سفارت یا کنسولگری کانادا در کشور شما ارسال کنید. همچنین باید هزینه‌های لازم برای پرداخت را نیز پرداخت کنید.

سوابق سفر و ویزا های اخذ شده

در مورد ویزای توریستی کانادا، معمولاً سوابق سفر به کشورهای دیگر و نامه هدف از سفر به کانادا در بخش توضیحات درخواست ویزا باید ارائه شود.

سوابق سفر به کشورهای دیگر می‌تواند برای مقامات مهاجرتی کانادا نشان دهنده‌ی تجربه مسافرتی شما باشد و در صورتی که سوابق سفر به کشورهایی باشد که به لحاظ اقتصادی و اجتماعی با کانادا شباهت دارند، می‌تواند در اخذ ویزای توریستی کانادا به شما کمک کند.

نامه هدف از سفر نیز به مسئولین کانادایی نشان می‌دهد که چرا می‌خواهید به کانادا بروید و چه فعالیت‌هایی در آنجا قصد دارید انجام دهید. این نامه می‌تواند شامل مشخصات سفر، تاریخ شروع و پایان سفر، مقصد و نحوه‌ی ترتیب برنامه‌ریزی سفر، فعالیت‌هایی که قصد دارید در کانادا انجام دهید و اهداف و مزایای سفر شما باشد.

در کل، سوابق سفر به کشورهای دیگر و نامه هدف از سفر به کانادا می‌توانند به مسئولین مهاجرتی کانادا نشان دهنده‌ی میزان علاقه‌ی شما به سفر و ورود به کانادا باشند. بهتر است این اطلاعات را به صورت شفاف و دقیق در درخواست ویزا ارائه کنید.

تمکن مالی و گردش حساب مناسب

تمکن مالی یکی از مهم‌ترین معیارهای ارزیابی برای درخواست ویزای توریستی کانادا است. به عنوان متقاضی ویزا، شما باید به مقامات مهاجرتی کانادا نشان دهید که دارای منابع مالی کافی برای هزینه‌های سفر و زندگی در کانادا هستید و به عبارت دیگر توانایی انجام هزینه‌های سفر را دارید.

برای این منظور، می‌توانید به عنوان تمکن مالی گردش حساب خود را در ۶ ماه اخیر ارائه کنید. این گردش حساب باید شامل تراکنش‌هایی باشد که نشان دهنده‌ی وجود موجودی مالی برای هزینه‌های سفر و زندگی در کانادا باشد. برای مثال، اگر شما به عنوان تمکن مالی گردش حساب خود را ارائه می‌دهید، باید از میزان موجودی مالی در آن برای هزینه‌های سفر، مانند هزینه‌ی بلیط هواپیما، هزینه‌ی اقامت، هزینه‌ی غذا و سایر هزینه‌های مرتبط با سفر در کانادا، استفاده کنید.

به علاوه، می‌توانید مدارک دیگری نیز مانند گواهی بانکی، شناسنامه‌ی اقتصادی و تراکنش‌های بانکی اخیر را ارائه کنید تا به مقامات مهاجرتی کانادا نشان دهید که دارای تمکن مالی کافی برای هزینه‌های سفر و زندگی در کانادا هستید. همچنین می‌توانید برای اثبات تمکن مالی، مدارکی مانند سند مالکیت یا وام بانکی نیز ارائه کنید.

در کل، ارائه تمامی مدارک مرتبط با تمکن مالی شما در درخواست ویزای توریستی کانادا می‌تواند به شما در اخذ ویزای توریستی کانادا کمک نماید.

دعوتنامه مناسب و رسمی

دعوتنامه یکی از اسناد مهم در فرایند درخواست ویزای توریستی کانادا است. این نامه توسط یک فرد یا سازمان کانادایی که شما را به کانادا دعوت کرده است صادر می‌شود. دعوتنامه به مقامات مهاجرتی کانادا نشان می‌دهد که شما دارای تمامی مجوزهای لازم برای ورود به کانادا هستید و اهداف سفرتان را درک کرده‌اید.

در دعوتنامه باید موارد زیر مشخص شده باشند:

  1. اطلاعات فرد یا سازمان دعوت کننده: نام، آدرس، شماره تماس و اطلاعات دقیق فرد یا سازمانی که شما را دعوت کرده است.
  2. اطلاعات فرد یا سازمان دعوت کننده: نام، آدرس، شماره تماس و اطلاعات دقیق فرد یا سازمانی که شما را دعوت کرده است.
  3. مدت اقامت: مدت زمانی که دعوت کننده شما را در کانادا می‌خواهد و همچنین تاریخ ورود و خروج مورد نظر.
  4. اهداف سفر: باید توضیح دهید که شما برای چه منظوری به کانادا می‌روید، مانند تفریح، بازدید از خانواده، ملاقات تجاری و غیره.
  5. اهداف سفر: باید توضیح دهید که شما برای چه منظوری به کانادا می‌روید، مانند تفریح، بازدید از خانواده، ملاقات تجاری و غیره.
  6. ارتباط با دعوت کننده: باید توضیح دهید که چگونه شما و دعوت کننده به یکدیگر مرتبط هستید، مانند خانواده، دوستی، همکاری تجاری و غیره.

به چه دلیل هایی ویزای توریستی کانادا ریجکت می شود؟

درخواست ویزای توریستی ممکن است به دلایل مختلفی رد یا ریجکت شود که در ذیل به دلایل ریجکتی ویزای کانادا پرداخته ایم.

  • داشتن هدف نامشخص در سفر به کانادا در نامه سفر
  • دارایی و اموال کم خصوصا اسناد ملکی در کشور مبدا
  • ارائه مدارک اشتباه یا ناقص و مبهم
  • وضعیت شغلی ناپایدار در ایران
  • نداشتن تناسب مناسب بین مدت اقامت در کانادا و میزان تمکن مالی ارائه شده
  • عدم داشتن سابقه سفر به کشورهای همانند کانادا به صورت توریستی

شانس بیشتر برای دریافت ویزای توریستی کانادا

کسانی که دارای شرکت در امارات و حتی اقامت امارات هستند و یا کسانی که دارای سابقه سفر به کشورهای اروپایی هستند دارای شانس بیشتر برای دریافت ویزای کانادا هستند.

با در نظر گرفتن موارد ذیل و اضافه کردن آنها به پرونده ,ویزای توریستی کانادا می‌توانید شانس خود را برای اخذ ویزا افزایش دهید:

  • گرفتن ویزای شینگن و سفر به کشورهای حوزه شینگن در اروپا مانند فرانسه اسپانیا هلند اتریش
  • سفر به دیگر کشورهای دنیا که دارای جاذبه توریستی هستند
  • افزایش دارایی‌ها و املاک و سند های تک برگ مانند خانه، زمین، آپارتمان، مغازه
  • افزایش تمکن مالی به صورت بلند مدت که منبع آن مشخص باشد و یا داشتن سپرده بلند مدت بالای یکساله
  • ارائه مستندات و مدارکی که وابستگی شغلی، اجتماعی و عاطفی شما را به کشورتان بیشتر نشان دهد.

با داشتن ویزای توریستی کانادا به چه کشورهای دیگری می توان سفر کرد؟

  • مکزیک
  • کاستاریکا
  • بلیز
  • پاناما
  • برمودا
  • کوبا
  • آنگویلا
  • جزایر ویرجین بریتانیا
  • جمهوری دومنیکن

و تعداد دیگری از جزایر که می توان به آن ها سفر کرد.

مزایای ویزای توریستی کانادا

  1. طبق قانون شهروندی کانادا اگر شما دارای ویزای توریستی این کشور باشید، نوزادان متولد شده افراد خارجی در این کشور شهروند کانادا محسوب شده و می‌توانند از مزایای شهروندی این کشور استفاده کنند و فرزند شما نیز در صورت تولد در این کشور از این امتیاز برخوردار خواهد بود.
  2. نداشتن محدودیت سنی برای اخذ ویزای توریستی کانادا
  3. طبق قانون جدید ایرانیان می توانند نسبت به تغییر ویزا به ورک پرمیت یا ویزای کار اقدام نمایند
  4. شما با ویزای توریستی کانادا می‌توانید پس از ورود به این کشور با فرد شهروند یا مقیم دائم این کشور ازدواج کنید و برای ویزای ازدواج کانادا درخواست دهید.
  5. دارای مدت اعتبار بالا حدود ۵ سال
  6. نداشتن الزام برای آزمایشات پزشکی
  7. امکان گذراندن دوره های کوتاه مدت کمتر از ۶ ماه در کانادا

بهترین زمان برای درخواست ویزای توریستی کانادا

بهترین زمان برای درخواست ویزای توریستی کانادا به ویژه بستگی به شرایط شما و برنامه سفرتان دارد. با این حال، مهمترین عواملی که باید در نظر بگیرید عبارتند از:

  1. فصل سفر: فصول بهار و تابستان (می تا سپتامبر) برای سفر به کانادا به دلیل آب و هوای ملایم و فعالیت‌های طبیعتی بیشتر مناسب هستند. اگر قصد دارید در کوهستان‌های راکی سفر کنید، بهتر است در تابستان مراقبه کنید.
  2. مدت زمان مورد نیاز برای پردازش ویزا: معمولاً زمان پردازش ویزا بین چند هفته تا چند ماه متغیر است. بنابراین، بهتر است با توجه به زمان پردازش ویزا و زمان سفر مورد نظر خود، درخواست ویزا را با موقعیتی که به شما اجازه می‌دهد به موقع دریافت ویزا را داشته باشید، برنامه‌ریزی کنید.
  3. روند رزرو هتل و بلیت هواپیما: قبل از درخواست ویزا، بهتر است بلیت هواپیما و رزرو هتل خود را ترتیب دهید. درخواست ویزا ممکن است نیازمند ارائه مدارک اثبات برنامه سفر و اقامت باشد. در نتیجه، برنامه سفر و رزرو هتل و بلیت هواپیما خود را در نظر بگیرید.
  4. تقویم تعطیلات: اگر قصد دارید در تعطیلات و رویدادهای خاصی به کانادا بروید، بهتر است زمان سفر خود را با تقویم تعطیلات محلی هماهنگ کنید تا بتوانید از فعالیت‌ها و رویدادهای مورد علاقه خود لذت ببرید.

مدت زمان اقامت در کانادا با ویزای توریستی چقدر است؟

با هر بار ورود شما می توانید به مدت ۶ ماه در کانادا اقامت داشته باشید.

امکان تبدیل ویزای توریستی به ویزای کاری وجود دارد؟

با توجه به قوانین جدید بله وجود دارد

هزینه واریزی ویزای توریستی کانادا چقدر است؟

حدود ۱۰۰ دلار برای اپلیکیشن فی و ۸۵ دلار کانادا برای انگشت نگاری می باشد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *