ثبت شرکت در دبی

در اینجا می خوانید...

 

ثبت شرکت در دبی

ثبت شرکت در دبی و توضیحات مربوط به افتتاح حساب بانکی و اخذ اقامت امارات متحده عربی

شهر دبی یکی از مناطق تجاری و زیرساخت ‌های مناسب در منطقه می‌باشد که می‌تواند مقصد تاجران و فعالان سرمایه ‌گذاری زیادی از کشور های گوناگون باشند. کشور امارات متحده عربی، به ‌عنوان یکی از همسایگان نزدیک کشور ایران شناخته می‌شود.

همین موضوع باعث شده تا ثبت شرکت در دبی و استفاده از این خدمات توسط ایرانیان مورد توجه قرار بگیرد. سرمایه ‌گذاران می‌توانند با ثبت شرکت در امارات به بازار های جهانی راه پیدا کنند و کسب ‌و کار خودشان را پیشرفته‌تر کنند.

علاوه‌ بر این موضوع، شرایط اخذ اقامت امارات از طریق ثبت شرکت نیز وجود دارد. یعنی شما با ثبت یک شرکت هم برای خودتان درآمدزایی خواهید داشت، هم می‌توانید اقامت کشور امارات را نیز بگیرید. ما در ادامه این محتوا قصد داریم که برای شما به‌ صورت کامل در رابطه با ثبت شرکت در دبی صحبت کنیم؛

به شما بگوییم که مزایای این کار کدام ‌ها هستند و شما می‌توانید در این کشور به ثبت کدام شرکت ‌ها بپردازید. اگر قصد دارید که در این زمینه قدمی بردارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم ما را تا انتهای محتوا همراهی کنید.

 

ثبت شرکت در دبی

 

کشور امارات یکی از پررونق‌ترین کشور های منطقه می‌باشد. رشد کم ‌سابقه کشور امارات و شهر و دبی در سال‌ های اخیر، باعث شده تا افرادی که به‌ دنبال رسیدن به بازار های بین‌المللی هستند، به این کشور سفر کند.

شهر دبی یکی از موفق‌ترین شهر های این منطقه می‌باشد که با سرعت سرسام ‌آوری به سمت رشد و پیشرفت حرکت می‌کند. این شهر باکیفیت‌ترین استاندارد های زندگی را دارد و علاوه ‌بر این موضوع یک شاه ‌راه اقتصادی و بازرگانی می‌باشد. دقیقاً به ‌همین دلایل است که ثبت شرکت در دبی تا این حد مورد توجه قرار گرفته و طرف‌داران مخصوص به خودش را دارد.

 

ثبت شرکت در دبی
ثبت شرکت در دبی

 

مراحل ثبت شرکت در دبی

 

برای انجام هر کاری شما باید مراحل گوناگونی را طی کنید. ثبت شرکت در دبی نیز از این قاعده مستثنی نیست. ما در ادامه قصد داریم برای شما جدیدترین مراحل ثبت شرکت در دبی ۲۰۲۴ را بیان کنیم تا شما بتوانید راحت‌تر این مراحل را طی کنید.

توجه کنید که هر کدام از این مراحل اهمیت خاص خودشان را دارند و باید تمرکز ویژه‌ای به هر کدام از آن ها شود‌

 

مرحله اول، انتخاب فعالیت تجاری

 

قدم اول از ثبت شرکت در دبی انتخاب فعالیت تجاری می‌باشد. برای این‌ که بتوانید روند ثبت شرکت در امارات را طی کنید، باید مشخص کنید که در چه زمینه‌ای می‌خواهید به ثبت شرکت بپردازید. قاعدتاً بهتر است که شما در زمینه‌ی تخصصی خودتان به ثبت شرکت بپردازید.

اگر دارای مدارک آکادمیک باشید روند ثبت شرکت راحت‌تر برای شما طی خواهد شد. در این مرحله شما همچنین باید نام شرکت خودتان را نیز انتخاب کنید. این‌ موضوع به این دلیل است که برای شروع روند ثبت شرکت در دبی، شرکت مورد نظر باید اسم مخصوص به خودش را داشته باشد.

 

مرحله دوم، اخذ ویزای توریستی و سفر به کشور امارات

 

بعد از این ‌که زمینه فعالیت شرکت خود را انتخاب کردید، باید به کشور امارات سفر کنید. بهتر است که برای شروع ثبت شرکت در دبی، از ویزای توریستی استفاده کنید تا بتوانید راحت‌تر روند ثبت را شروع کنید.

در قدم بعدی، به سازمان توسعه اقتصادی امارات متحده عربی مراجعه فرمایید و درخواست خود را مبنی‌بر ثبت شرکت در این سازمان ثبت کنید. این سازمان می‌تواند به شما کمک کند تا روند ثبت شرکت در امارات را شروع کنید.

 

مرحله سوم، اخذ مجوز تجاری

بعد از این ‌که شما درخواست خودتان را در سازمان توسعه اقتصادی امارات متحده عربی برای ثبت شرکت در دبی ارائه دادید، بهتر است که به اخذ مجوز مد نظر بپردازید. این مجوز به شما کمک می‌کند تا مواد اولیه خود را تهیه کنید و به اجاره یا خرید ملک بپردازید.

برای نهادن بنای شرکت خودتان، شما به این مجوز نیاز خواهید داشت. علاوه ‌بر این موضوع، با استفاده از این مجوز شما می‌توانید روند صادرات و واردات را نیز شروع کنید.

 

مرحله چهارم، اخذ ویزای سرمایه‌ گذاری

 

بعد از این ‌که شما درخواست خود را ثبت کردید و مجوز تجاری خود را دریافت کردید، نوبت به تبدیل ویزای توریستی به ویزای سرمایه ‌گذاری می‌رسد. برای نهایی کردن روند ثبت شرکت در دبی، شما باید ویزای توریستی خود را تغییر دهید تا به ‌عنوان یک سرمایه‌گذار در این کشور شناخته شوید.

هنگامی‌ که شما ویزای خودتان را تغییر دهید می‌توانید اقامت ۲ ‌ساله خودتان را نیز نهایی کنید و بدون هیچ ‌گونه مشکل قانونی، برای ۲ سال در کشور امارات اقامت داشته باشید.

 

مرحله نهایی، افتتاح حساب در امارات

 

مرحله نهایی ثبت شرکت در دبی شامل افتتاح حساب بانکی در دبی می‌باشد. برای این ‌که شما گردش مالی مشخص و واضحی داشته باشید، باید یک حساب بانکی معتبر در یکی از بانک‌ های کشور امارات باز کنید. بهتر است که برای راحت‌تر شدن روند کار، به سراغ بانک های اصلی امارات بروید که تقریباً معروف و شناخته ‌شده می‌باشند. شما بدون ویزای توریستی نمی‌توانید به ‌راحتی به افتتاح حساب بانکی بپردازید.

به‌ همین دلیل بهتر است که بعد از تبدیل ویزای توریستی خودتان به ویزای سرمایه‌گذاری، روند افتتاح حساب را طی کنید تا بتوانید راحت‌تر حساب خود را افتتاح کنید‌. این کار به شما کمک می‌کند تا انتقال پول و سرمایه را راحت‌تر انجام دهید و بتوانید در این کشور سریع‌تر شرکت خودتان را راه بیندازید.

 

مراحل ثبت شرکت در دبی

 

در بهترین حالت شما به حدود ۳ الی ۷ روز زمان نیاز دارید تا بتوانید روند ثبت شرکت در دبی را به ‌طور کامل طی کنید.

علاوه‌ بر این موضوع، در طول این دوره شما باید در دسترس دولت امارات باشید تا در صورت نیاز بتوانید اقدامات مدنظر را انجام دهید.

 

بررسی مزایای ثبت شرکت در دبی

 

قاعدتاً ثبت شرکت در دبی مزایای مخصوص به خودش را دارد. همین مزایا باعث شده‌اند که این اقدام تا این حد مورد توجه قرار بگیرد. بیایید با یکدیگر برخی از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین مزایای ثبت شرکت در دبی را بررسی کنیم.

 

با ثبت شرکت در دبی، شما مالیات پرداخت نمی‌کنید!

 

شاید شنیدن این نکته کمی عجیب باشد، اما در کشور امارات هیچ مالیاتی از فعالان کسب‌ و کار دریافت نمی‌شود. تنها شرکت‌ هایی که باید در این کشور مالیات بپردازند شرکت ‌های نفت، بانکداری، و گاز می‌باشند.

یعنی به‌ طور کلی اقتصاد کشور امارات اقتصاد بدون مالیات می‌باشد و همین موضوع به شما کمک می‌کند تا درآمدزایی بیشتری از ثبت شرکت در دبی داشته باشید. این که شما نیاز نداشته باشید هزینه‌ای را به ‌عنوان مالیات پرداخت کنید، می‌تواند درآمد شما را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد.

 

با ثبت شرکت شما می‌توانید ویزای اقامت دریافت کنید!

 

مورد دیگری که می‌تواند به عنوان نکته مثبت ثبت شرکت در دبی شناخته شود، کسب اقامت در امارات می‌باشد. در صورت داشتن اقامت، شما می‌توانید به ‌عنوان یک شهروند اماراتی شناخته شوید و از امکانات موجود بهره ببرید.

خرید ملک و املاک و ماشین، یا سفر های خارجی جزو خدماتی می‌باشند که شما می‌توانید به نفع خودتان از آن‌ ها بهره ببرید.

 

مالکیت صد درصدی شرکت

 

کشور امارات دارای مناطق زیادی می‌باشد‌. اگر شما قصد داشته باشید که دراین مناطق به ثبت شرکت بپردازید، مالکیت صد درصدی شرکت بنام شما خواهد بود. اما به شرط آن که شرکت تجاری به ثبت برسانید ولی اگر شرکت خدماتی به ثبت برسانید باید دارای یک اسپانسر یا کفیل اماراتی باشید.

 

زیرساخت‌ های فوق‌العاده اقتصادی و بین‌المللی

 

از دیگر مزایای ثبت شرکت در دبی و امارات، استفاده از زیرساخت‌ های فوق‌العاده اقتصادی و بین‌المللی می‌باشد. به‌ طور کلی کشور امارات سیستم حمل ‌و نقل با کیفیتی دارد. ارتباطات مناسب آن با خارج از کشور و نمایشگاه بین‌المللی باکیفیت می‌توانند کسب‌ و کار شما را به پیشرفت برسانند.

وجود فرودگاه‌ های در سطح جهانی در کشور امارات، می‌تواند رفت ‌و آمد شما و بازدیدکنندگان خارجی را راحت‌تر کند.

 

بررسی مزایای ثبت شرکت در دبی
بررسی مزایای ثبت شرکت در دبی

 

سبک زندگی با کیفیت

 

همه شما می‌دانید که شهر دبی یکی از پیشرفته‌ترین شهر های جهان می‌باشد. با ثبت شرکت در دبی شما قاعدتاً نیاز دارید که اقامت موقت یا دائمی را در این شهر داشته باشید. همین موضوع می‌تواند دروازه‌ای جدید از تکنولوژی و امکانات را برای شما باز کند.

وجود انواع مختلف خیابان ‌های زیبا، رستوران ‌ها و کافی‌شاپ ‌های باکیفیت، فروشگاه‌ هایی که انواع متفاوت برند های جهانی را در خودشان جای داده‌اند و… جزو آن دسته از مزایایی می‌باشند که با ثبت شرکت در دبی شما می‌توانید از آن بهره ببرید.

علاوه ‌بر این موضوع، به دلیل بین‌المللی بودن شهر دبی شما می‌توانید دوستان ایرانی زیادی را در این شهر پیدا کنید و اصلا احساس غربت نخواهید کرد. هنگامی‌ که شما قصد دارید که در یک کشور خارجی اقامت داشته باشید، این موارد اهمیت بسیار زیادی پیدا می‌کنند.

 

برای ثبت شرکت در دبی، شرط سرمایه وجود ندارد

 

 

بسیاری از کشور ها برای این‌ که اجازه ثبت شرکت را به شما بدهند، در مرحله اولیه از شما سرمایه‌ گذاری می‌خواهند. این سرمایه‌گذاری می‌تواند هزینه‌ های بسیار زیادی را از شما بگیرد و باعث کند شدن روند ثبت شرکت شود.

خوشبختانه در امارات شما برای ثبت شرکت نیازی به سرمایه‌گذاری ندارید و می‌توانید صددرصد سرمایه در اختیار خودتان را برای ثبت شرکت خرج کنید.

شرایط سیاسی و اقتصادی  مناسب

 

از دیگر مزایای ثبت شرکت در دبی ما می‌توانیم به وجود شرایط سیاسی و اقتصادی مناسب اشاره کنیم. متأسفانه تورم یکی از مشکلاتی می‌باشد که می‌تواند جلوی پیشرفت بیزینس ‌ها و کسب ‌و کار ها را بگیرد.

علاوه ‌بر این موضوع، شرایط سیاسی نامناسب مانند وجود تحریم ‌ها نیز می‌تواند در این زمینه تاثیرگذار باشد. خوشبختانه کشور امارات کشوری پیشرفته می‌باشد و تورم زیادی در این کشور ثبت نمی‌شود.

همین موضوع به شما کمک می‌کند تا بدون  هیچ‌ گونه مشکل و دغدغه خاصی استارت‌آپ خودتان را راه بیندازید. با توجه به نبود مشکلات این‌چنینی، روند پیشرفت استارتاپ شما سریع‌تر طی خواهد شد و شانس ورشکسته شدن شما نیز تا حد بسیار زیادی پایین می‌آید.

 

موقعیت استراتژیک مناسب

پیشتر برای شما گفتیم که دبی به ‌عنوان یک شاه‌راه بین‌المللی و اقتصادی شناخته می‌شود. با ثبت شرکت در دبی شما می‌توانید از ویژگی ‌های گوناگون و متنوعی مانند ارتباط با سرمایه ‌گذاران خارجی بهره ببرید. تجارت بین‌المللی، گردشگری، صادرات، و واردات در شهر دبی کشور امارات بسیار بالا می‌باشد.

این موضوع کمک می‌کند تا بیزینس و کسب‌ و کار شما سریع‌تر روی رونق بیفتد و شما راحت‌تر بتوانید روند پیشرفت را طی کنید.

 

حمایت دولت از افرادی که با ثبت شرکت می‌پردازند

 

از دیگر مزایای ثبت شرکت در دبی ما می‌توانیم به حمایت صددرصدی دولت از سرمایه‌گذاران اشاره کنیم. شما به‌ عنوان سرمایه‌گذاری که به کشور امارات و شهر دبی سفر کرده‌اید، در چشم دولت امارات بسیار مورد احترام واقع خواهید شد.

این کشور حمایت صددرصدی از شما خواهد داشت و به ‌هیچ‌ عنوان اجازه نمی‌دهد که شما احساس بد یا پشیمانی از ثبت شرکت در این کشور داشته باشید. هر استارتاپ و کسب ‌و کاری می‌تواند در نهایت به پیشرفت کشور و جامعه کمک کند.

با توجه به این ‌موضوع، اگر دولت از استارت‌آپ های تازه‌کار حمایت کند؛ در نهایت به پیشرفت خودش کمک کرده است. به همین دلیل کسب و کار ها در امارات توسط دولت حمایت میشوند.

 

عدم بازرسی سالیانه

 

پیشتر برای شما گفتیم که شما با ثبت شرکت در دبی، شما مالیات پرداخت نمی‌کنید. عدم نیاز به پرداخت مالیات می‌تواند در نهایت منجر به عدم بازدید سالیانه شود.البته در نظر داشته باشید که شما ملزم به پرداخت مالیات ۵ درصدی روی فاکتور فروش دوره ای خود هستید.

بازدید و بازرسی سالیانه می‌تواند هزینه ‌های بسیار زیادی را از شما بگیرد و باعث شود که شما نیاز داشته باشید حتی تا یک هفته فعالیت خود را متوقف کنید. در دبی خبری از بازرسی سالیانه وجود ندارد و شما می‌توانید بدون هیچ ‌گونه مشکلی فعالیت خودتان ادامه دهید.

 

سهولت در رفت‌ و آمد

 

کشور امارات کشور همسایه ما می‌باشد که فاصله چندانی با ایران ندارد. پس از دیگر مزایای ثبت شرکت در دبی سهولت رفت‌ و آمد شما بین ایران و امارات می‌باشد. شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با هزینه‌ های نسبتاً پایین در صورت نیاز به ایران سفر کنید یا به امارات بروید.

این ‌موضوع باعث میشود تا هزینه ‌های بالا و زمان زیاد برای جابجا شدن گریبان‌گیر شما و کسب‌ و کارتان نشود.

به‌ طور کلی اگر باهوش باشید، می‌توانید با ثبت شرکت در امارات از مزایای شگفت ‌انگیز این اقدام لذت ببرید.

 

بررسی هزینه ثبت شرکت در دبی

 

بعد از صحبت در رابطه با مزایای ثبت شرکت در دبی، بهتر است که برای شما در رابطه با هزینه ثبت شرکت در امارات و دبی نیز صحبتی داشته ‌باشیم‌. موارد گوناگون و متنوعی وجود دارند که می‌توانند در هزینه اقامت دبی با ثبت شرکت تاثیر گذار باشند. شما علاوه‌ بر هزینه ‌های ثبت شرکت، باید یک سرمایه برای گذران زندگی در امارات نیز داشته باشید. اما با توجه به سبک زندگی این هزینه می‌تواند متغیر باشد.

هزینه ثبت شرکت در دبی با توجه به ساختار شرکت شما، تعداد کارمندان بی‌گناه شرکت، محل شرکت، کاری که قرار است انجام دهید و … متفاوت می‌باشد. یعنی شما می‌توانید ارقام متفاوتی را برای ثبت شرکت در دبی سرمایه‌گذاری کنید. اما برای شروع و کامل کردن روند ثبت شرکت در دبی، شما باید هزینه‌ هایی را بپردازید. بیایید با یکدیگر برخی از این هزینه‌ ها را بررسی کنیم.

هزینه فعالیت ‌های اداری

برای ثبت شرکت در دبی شما باید هزینه‌های اداری را بپردازید. این هزینه‌ ها شامل گرفتن تاییدیه وزارت توسعه اقتصادی و ثبت نام تجاری شرکت‌ می‌باشد. هزینه تاییدیه اولیه از وزارت توسعه اقتصادی برای ثبت شرکت در دبی حدود ۸۰۰ درهم می‌باشد.

هزینه ثبت شرکت در امارات برای تعیین نام تجاری شما به عربی نیز حدود ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ درهم می‌باشد. هر دوی این هزینه ‌ها را شما تنها یک ‌بار پرداخت می‌کنید و نیازی ندارید که دوباره اقدامی برای تمدید یا تایید در این زمینه انجام دهید.

 

 

هزینه ثبت شرکت در دبی
هزینه ثبت شرکت در دبی

 

هزینه مربوط به اجاره فضای اداری

 

خواه‌ ناخواه، شما برای ثبت شرکت در دبی باید یک فضای اداری انتخاب کنید. اجاره فضای اداری به کسب ‌و کار شما وجهه حرفه‌ای و قانونی می‌دهد. به این موضوع توجه داشته باشید که شما به اجاره‌نامه خودتان نیاز خواهید داشت تا بتوانید روند ثبت شرکت را کامل کنید.

مقامات مربوطه ممکن است که از دفتر شما بازدید کنند و بعد با توجه به صلاح‌دید خودشان برای شما مجوز صادر کند. درست مانند هر جای دیگری در دنیا، هزینه‌ای که برای اجاره‌ی دفتر باید بپردازید متغیر می‌باشد.

بر اساس اندازه دفتر و محل قرارگیری آن، معمولاً شما به هزینه‌ای حداقل ۴۵۰۰۰ درهمی یا بیشتر نیاز خواهید داشت. به این موضوع توجه نمایید که این قیمت به ‌عنوان هزینه سالانه می‌باشد و شما برای هر سال باید قیمت متفاوتی را برای تمدید اجاره دفتر خودتان بپردازید.

 

پرداخت هزینه مربوط به قرارداد ها

 

بر اساس نوع شرکتی که شما آن را در امارات ثبت کرده‌اید، باید هزینه‌ای را به‌ عنوان ثبت قرارداد بپردازید. این هزینه ثبت شرکت در دبی، به دلیل امضای توافق‌نامه ‌ها و پیگیری روند قانونی ثبت شرکت می‌باشد.

این هزینه می‌تواند بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ درهم متغیر باشد. شما برای ثبت قرارداد فقط یک‌بار این هزینه را پرداخت می‌کنید. علاوه ‌بر این موضوع هزینه توافق‌نامه بین شرکا در صورت وجود نیز حدود ۱۸۰۰ درهم می‌باشند.

 

هزینه سرمایه‌گذاری روی شرکت

برای ثبت شرکت شما باید باید یک حداقل سرمایه داشته. حداقل سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت در دبی ۱۰۰۰ درهم می‌باشد. اما در نظر داشته باشید جهت دریافت اقامت مبلغ ۷۵۰۰۰ درهم حداقل داشته باشیدو

بررسی مجوز های مورد نیاز برای ثبت شرکت در دبی

برای ثبت شرکت در دبی با توجه به ویژگی‌ های شرکت شما باید مجوز های گوناگون و متنوعی را دریافت کنید. هر کدام از این مجوز ها برای ثبت شرکت‌ های متفاوتی لازم و ضروری می‌باشند. بیایید با یکدیگر برخی از این مجوز ها را بررسی کنیم.

 

 

مجوز تجاری

مجوز تجاری یکی از اصلی‌ترین مجوز های مورد نیاز برای ثبت شرکت در دبی می‌باشد که بیشتر در زمینه  صادرات و واردات مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای صادرات و واردات کالا های متفاوتی مثل لباس، تجهیزات خودرو، طلا، سایر فلزات گران‌بها، مواد شیمیایی و …، شما می‌توانید از مجوز تجاری بهره ببرید.

علاوه‌ بر این موضوع، اگر می‌خواهید در زمینه خرید و فروش ملک و ساخت ‌و ساز فعالیت داشته باشید نیز باید این مجوز را دریافت کنید. برای دریافت مجوز تجاری فرد مورد نظر باید بین ۱۸ تا ۶۰ سال سن داشته باشد.

نوع ویزای ارائه ‌شده به مجوز تجاری نیز ویزای پارتنر می‌باشد که به شما این امکان را می‌دهد به ‌صورت مجازی نیز به ثبت شرکت بپردازید.

 

مجوز حرفه‌ای

 

مجوز دیگر که برای ثبت شرکت در دبی مورد استفاده قرار میگیرد، مجوز حرفه‌ای می‌باشد. برای گرفتن این مجوز شما به تحصیلات آکادمیک، توانایی ‌های ذهنی بالا و آموختن روش ‌های علمی دقیق نیاز دارید. مجوز های حرفه‌ای می‌توانند برای تاسیس شرکت‌ های گوناگونی مانند شرکت ‌های حسابداری، شرکت‌ های حقوقی و شرکت‌ های مشاوره‌ای مورد استفاده قرار بگیرند.

علاوه ‌بر این موارد، با استفاده از مجوز حرفه‌ای شما می‌توانید به ثبت شرکت در دبی به‌ صورت مجازی نیز بپردازید. البته این ‌موضوع دقت داشته باشید که حتی برای ثبت شرکت مجازی نیز، شما به یک آدرس و مکان حقیقی نیاز دارید تا بتوانید راحت‌تر از خدمات ثبت شرکت بهره ببرید.

شرایط سنی اخذ این مجوز نیز درست مانند مجوز تجاری، بین ۱۸ تا ۶۰ سال می‌باشد. ویزای ارائه ‌شده به افراد براساس این مجوز ویزای سرمایه‌ گذاری می‌باشد که اقامت ۳ ‌ساله قابل تمدید نیز با خودش به ‌همراه دارد.

 

مجوز های مورد نیاز برای ثبت شرکت در دبی
مجوز های مورد نیاز برای ثبت شرکت در دبی

 

مجوز صنعتی

 

از دیگر مجوز های پرکاربرد برای ثبت شرکت در دبی ۲۰۲۴ ما میتوانیم به مجوز صنعتی اشاره کنیم. این مجوز برای تهیه، پردازش، و تولید کالا صادر می‌شود. برای ثبت شرکت ‌های گوناگون در زمینه تولید مواد صنعتی، مواد غذایی، مواد دارویی، نفت و گاز، تولید محصولات چوبی، پوشاک و… شما به مجوز صنعتی نیاز دارید.‌ برای دریافت این مجوز شما باید سنی بین ۱۸ تا ۶۰ سال داشته باشید.

ویزای ارائه ‌شده به همراه این مجوز نیز ویزای پارتنر می‌باشد.

 

مجوز گردشگری

از انواع دیگر مجوزهایی که برای ثبت شرکت در دبی ارائه می‌شود، مجوز گردشگری می‌باشد. اگر دوست دارید در زمینه گردشگری و توریسم فعالیت داشته باشید بهتر است که این مجوز را دریافت کنید. همان‌ طور که همه شما می‌دانید، کشور امارات و شهر دبی از توریستی‌ترین و زیباترین مناطق دنیا می‌باشند. همین موضوع به شما این امکان را می‌دهد تا با اخذ مجوز گردشگری برای خودتان درآمدزایی خوبی داشته باشید.

اگر قصد دارید که به ثبت شرکت در دبی در زمینه خدمات توریسم بپردازید و انواع خدمات مانند اجاره هتل، کمپ‌های توریستی، رزرو رستوران ‌ها، ارائه تورهای تفریحی و … را داشته باشید، باید به اخذ مجوز گردشگری بپردازید.

 

مجوز فریلنسری

اگر قصد دارید که در زمینه فعالیت‌ های گوناگون مانند بازیگری، طراحی انیمیشن، مهندس صدا، فیلم‌برداری، تولید محتوا، کپی‌رایت، کارشناس رسانه و… فعالیت داشته باشید، باید به اخذ مجوز فریلنسری بپردازید. به‌ طور کلی ثبت شرکت در بخش رسانه، سرگرمی، فناوری و هنر، نیاز به اخذ مجوز فریلنسری خواهد داشت.

با دریافت این مجوز شما می‌توانید به‌ صورت دائم یا پاره ‌وقت خدماتی را به مشتریانتان ارائه دهید و از کسب درآمد در دبی لذت سرشاری را تجربه کنید.

 

مجوز صنعتگری

 

از دیگر مجوز های اعطا شده برای ثبت شرکت در دبی ما می‌توانیم به مجوز صنعتگری اشاره کنیم. این مجوز برای آن دسته از شرکت ‌هایی مناسب می‌باشد که می‌خواهند در زمینه ارائه خدماتی مانند لوله ‌کشی، نجاری، برق ‌کاری، آهنگری و… فعالیت داشته باشند.

اگر می‌خواهید به ثبت شرکت در این زمینه‌ ها بپردازید، باید این مجوز را دریافت کنید.

 

مجوز کشاورزی

 

مجوز کشاورزی نیز همان ‌طور که از نام آن پیداست برای ثبت شرکت ‌هایی ارائه می‌شود که در زمینه کشاورزی و محصولات زراعی، کود های شیمیایی، ارائه سموم کشاورزی، مبارزه با آفات و… فعالیت می‌کنند.

 

اخذ اقامت امارات از طریق ثبت شرکت
اخذ اقامت امارات از طریق ثبت شرکت

آیا برای ثبت شرکت در دبی باید حتما مجوز خاصی را دریافت کنیم؟

 

بله، برای ثبت شرکت در دبی با توجه به فعالیت شرکت مد نظر باید مجوز های گوناگونی را اخذ کنید. ما در پاراگراف‌ های پیشین برای شما به‌ صورت کامل در رابطه با مجوز های قابل صدور صحبت کردیم،

شما باید با توجه به فعالیت شرکت خودتان یکی از این مجوز ها را اخذ کنید تا بتوانید راحت‌تر به ثبت شرکت در امارات بپردازید. بدون این مجوز ها روند ثبت شرکت برای شما کامل نخواهد شد.

 

آیا می‌توان با ثبت شرکت در دبی، صددرصد مالکیت شرکت را داشت؟

 

شاید برای شما نیز این سوال پیش ‌آمده باشد که آیا می‌توان به عنوان یک تبعه خارجی، یک شرکت در دبی تاسیس کرد و صددرصد شرکت را به نام خود ثبت کرد؟ در این زمینه باید به شما بگوییم که بله این امکان برای شما وجود دارد. شما می‌توانید با ثبت شرکت در یکی از مناطق  امارات، صددرصد مالکیت شرکت را بنام خودتان  در بیاورید‌.

دبی و ابوظبی دو مورد از معروف‌ترین مناطق  امارات می‌باشند که می‌توانند در زمینه ثبت شرکت مقصد خوبی برای شما باشند. اما اگر قصد داشته باشید در مناطقی از کشور امارات به ثبت شرکت بپردازید که به امر خدمات بپردازید، دیگر نمی‌توانید صددرصد مالکیت شرکت را به نام خودتان بزنید.

در این شرایط حداقل شما باید یک شریک تجاری داشته باشید که مقیم کشور امارات می‌باشد. پس شما تنها می‌توانید ۴۹ درصد سهام شرکت را به نام خودتان بزنید و ۵۱ درصد سهام دیگر باید به نام فرد مقیم کشور امارات باشد.

به ‌همین دلیل اگر می‌خواهید صددرصد شرکت بنام خودتان باشد و به‌ دنبال پیدا کردن شریک نیستید، باید به سراغ ثبت شرکت تجاری در بروید.

 

ثبت شرکت در دبی در سال2024
ثبت شرکت در دبی در سال۲۰۲۴

 

 

برای ثبت شرکت در دبی به چه مدارکی نیاز دارم؟

 

برای ثبت شرکت در دبی درست مانند هر اقدام اقتصادی دیگری، شما به مدارک گوناگون و متنوعی نیاز دارید. علاوه‌ بر مدارک مربوط به ثبت شرکت، شما باید مدارک شخصی و مربوط به گذرنامه خودتان را نیز به‌ همراه داشته باشید.

برای ایرانیان عزیزی که قصد دارند به ثبت شرکت در شهر در دبی بپردازند، لیست زیر مورد نیاز می‌باشد.

  • کپی مدارک شناسایی کامل فرد سرمایه‌ گذار و کارمندانی که قرار است در شرکت فعالیت داشته باشند
  • اساسنامه و روش کار شرکت با ترجمه رسمی به زبان عربی
  • طرح کامل و کلی شرکت و اهداف آن
  • فرم درخواست رسمی ثبت شرکت در دبی
  • گواهی توان مالی برای ثبت شرکت

 

تمامی این موارد باید به‌ صورت مرتب شده و حرفه‌ای لیست شوند تا در صورت نیاز بتوانند به‌ راحتی مورد استفاده قرار بگیرند. تلاش کنید تا قبل ‌از هر اقدامی این لیست را کامل کنید تا هیچ ‌گونه گره‌ای در کارتان برای ثبت شرکت نیفتد و شما بتوانید راحت‌تر این روند را طی کنید.

 

 

برای ثبت شرکت در دبی به چه مدارکی نیاز دارم؟
برای ثبت شرکت در دبی به چه مدارکی نیاز دارم؟

 

آیا برای ثبت شرکت در دبی داشتن شرایط خاصی مهم می‌باشد؟

 

بله، درست مانند هر اقدام دیگری  شما باید برای ثبت شرکت در دبی شرایط خاصی را داشته باشید. برای مثال اگر قصد داشته باشید که انواع متفاوت شرکت ‌های دریایی را پایه‌گذاری کنید؛ باید با یک فرد تبعه امارات و محلی شریک شوید.

علاوه‌ بر این موضوع داشتن، تحصیلات آکادمیک نیز برای راه‌اندازی برخی از شرکت ‌ها ضروری می‌باشد؛ اما برخی دیگر از شرکت ‌ها تنها به تخصص تجربی نیاز دارند و شما می‌توانید حتی با تخصص تجربی نیز در زمینه ثبت آن‌ ها بدون هیچ‌ گونه مشکلی قدم بردارید.

 

خوشبختانه برای ثبت شرکت در دبی شما نیاز به مدرک زبان انگلیسی نخواهید داشت و می‌توانید بدون مدرک نیز در روند ثبت شرکت را طی کنید. شما به یک دفتر برای شرکت مورد نظر نیاز دارید تا بتوانید از آدرس این شرکت برای بخش ‌های اداری مختلف استفاده کنید.

شما باید تمامی کارمندانی که در شرکت‌ شما فعالیت می‌کنند را بیمه کنید و هیچ کارمندی نباید بدون بیمه باقی بماند. علاوه ‌بر این موضوع، شما باید با قوانین تجارت و فعالیت در امارات آشنا باشید تا از بروز مشکل جلوگیری کنید.

 

آیا برای ثبت شرکت در دبی داشتن شرایط خاصی مهم می‌باشد؟
آیا برای ثبت شرکت در دبی داشتن شرایط خاصی مهم می‌باشد؟

 

بررسی انواع متفاوت شرکت ‌هایی که می‌توانند در دبی ثبت شوند

 

انواع گوناگون و متفاوتی از شرکت‌ ها هستند که می‌توانند در کشور دبی ثبت شوند. بیایید با یکدیگر برخی از این شرکت ‌ها را نام ببریم.

هرکدام از این شرکت‌ ها  ویژگی ‌های منحصر به‌ فرد خودشان را دارند و می‌توانند برای کسب‌ و کارهای گوناگونی کاربرد داشته باشند. ما در ادامه نحوه کار برخی از این شرکت ها را توضیح خواهیم داد.

شرکت با مسئولیت محدود

شرکت با مسئولیت محدود یا LLC یکی از معروف‌ترین روش‌ های ثبت شرکت در دبی می‌باشد. در این شرکت ‌ها شرکا می‌توانند با مشارکت دو الی پنجاه ‌نفری فعالیت گروهی را انجام دهند. هر فرد در قبال سهمی که خریداری می‌کند مسئولیتی دارد. لازم به ذکر است که در دبی برای ایرانیان این شرکت قابل ثبت است.

 

شعبه شرکت ‌های خارجی

 

از دیگر انواع روش ‌های ثبت شرکت در دبی می‌توان به ثبت شعبه شرکت ‌های خارجی اشاره کرد. شما می‌توانید با گرفتن مجوز از شرکت مادر، به ثبت یک شعبه از شرکت مد نظر در شهر های امارات بپردازید و از این طریق از مزایای ثبت شرکت در دبی بهره ببرید.

شما با این روش به ‌عنوان نماینده خدمات شرکت مدنظر در امارات شناخته می‌شوید ولی هیچ ادعایی بر دارایی شرکت اصلی نخواهید داشت‌. شما باید برای درجهت پیشرفت و رشد شرکت مادر قدم بردارید تا بتوانید از این طریق شعبه خود را گسترده‌تر کنید و درآمد بیشتری را کسب کنید.

توجه کنید که شما برای ثبت این شرکت هیچ ‌گونه سرمایه‌ای نیاز نخواهید داشت و تنها باید نظر کارشناسان شرکت مادر را برای سپردن مسئولیت به خودتان جلب کنید. در این شرایط است که می‌توانید از کسب درآمد زیاد بهره ببرید.

اگر به‌ دنبال گرفتن اقامت امارات با استفاده از ثبت شرکت هستید، این نوع ثبت این نوع شرکت در کنار هزینه‌ های پایینش می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن شما را به هدفتان برساند.

 

ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی

 

جنرال تریدینگ یکی دیگر از شرکت ‌هایی می‌باشد که شما می‌توانید با ثبت آن برای خودتان درآمد زیادی کسب کنید. شما می‌توانید با ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی در زمینه‌ های گوناگون و متنوعی مانند صادرات و واردات کالا فعالیت کنید.

کالا هایی مانند پوشاک، لوازم الکترونیکی، قطعات ماشینی، می‌توانند از طریق این شرکت صادر یا وارد شوند‌. علاوه ‌بر صادرات و واردات، شما می‌توانید از طریق ثبت شرکت جنرال تریدینگ، به تولید و فروش انواع گوناگون محصولاتی که نام بردیم نیز بپردازید. به ‌طور کلی، با ثبت شرکت جنرال تریدینگ می‌توانید از خدمات بازرگانی بهره ببرید.

اگر به‌ عنوان تاجر شناخته می‌شوید و می‌خواهید که فعالیت‌ های تخصصی خودتان پیاده کنید و به کسب درآمد بپردازید، می‌توانید با ثبت شرکت جنرال تریدینگ به هدف نهایی خودتان دست پیدا کنید. این شرکت نسبتاً تخصصی به حساب می‌آید و اگر شما تخصصی در زمینه تجارت داشته باشید می‌توانید به ‌راحتی درآمد زیادی از طریق ثبت این نوع شرکت بدست بیاورید.

 

بررسی انواع متفاوت شرکت ‌هایی که می‌توانند در دبی ثبت شوند
بررسی انواع متفاوت شرکت ‌هایی که می‌توانند در دبی ثبت شوند

 

چرا برای ما ایرانیان ثبت شرکت در دبی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است؟

 

همان‌ طور که همه شما می‌دانید، کشور ما ایران به دلیل مشکلات متنوع در سال‌ های اخیر دچار رکود اقتصادی و تولیدی زیاد شده است. در مقابل این موضوع، کشور دوست و همسایه امارات یکی از قوی‌ترین و باکیفیت‌ترین اقتصاد ها را دارد که می‌تواند به ما کمک کند با ارتباط با بازار های بین‌المللی درآمد زیادی را داشته باشیم.

وجود تحریم ‌های متنوع در کشورمان ایران، باعث شده تا ما نتوانیم بسیاری از فعالیت‌های بازرگانی و اقتصادی را به‌ خوبی در ایران پیاده کنیم.

به ‌همین دلیل اگر شما در زمینه‌ای تخصص دارید و می‌خواهید که با استفاده از تخصص درآمدزایی خوبی داشته باشید، می‌توانید با استفاده از خدمات ثبت شرکت در دبی به ‌راحتی به هدف خود برسید.

 

اقامت بعد از ثبت شرکت در دبی چگونه می‌باشد؟

 

شما به‌ عنوان فردی که به ثبت شرکت در دبی پرداخته‌اید، می‌توانید بعد از پایان فرآیند مجوز ویزای ۲ یا ۵ ساله خودتان را دریافت کنید. این ویزای ۲ ‌یا ۵ ساله به شما این امکان را می‌دهد تا به ‌صورت نامحدود برای ۲ یا ۵ سال از خدماتی که در کشور امارات وجود دارد بهره ببرید و به‌ عنوان یک شهروند اماراتی شناخته شوید. شما می‌توانید این ویزا را برای بی‌نهایت بار تمدید کنید.

اما به موضوع توجه داشته باشید که ویزای ۲ یا ۵ ساله زمانی فعال باقی خواهد ماند که شرکت شما در حال فعالیت باشد و شما حداقل هر ۶ ماه یک ‌بار وارد خاک امارات شوید.

علاوه‌ بر خود شما، همسر و فرزندان و اعضای خانواده درجه یک شما نیز می‌توانند به واسطه شما ویزای امارات دریافت کنند. فرزند پسر بالای ۱۸ سال و فرزند دختر بالای ۳۰ سال می‌تواند بعد از دریافت مجوز، به ‌عنوان یک شهروند اماراتی در شرکت ‌ها و کسب ‌و کار های دیگری مشغول  به کار شود و درآمد داشته باشد.

 

 

اخذ اقامت امارات از طریق ثبت شرکت
اخذ اقامت امارات از طریق ثبت شرکت

جمع‌بندی

ما در این محتوا تلاش کردیم تا به‌ طور کامل برای شما در رابطه با ثبت شرکت در دبی صحبت کنیم و صفر تا صد این روند را برای شما بیان کردیم. اگر با خواندن این محتوا شما نیز قصد دارید که روند ثبت شرکت در دبی را قطعی کنید باید با استفاده از خدمات یک شرکت معتبر به شروع روند ثبت شرکت بپردازید.

سایت مدیران سایتی می‌باشد که می‌تواند در زمینه‌ های گوناگون و متنوعی مانند ثبت شرکت، ثبت برند، خدمات مالیاتی، ثبت طرح صنعتی، اخذ کارت بازرگانی، و حتی طراحی سایت به شما کمک کند. اگر می‌خواهید صفر تا صد ثبت شرکت در دبی را به یک خدمات‌ دهنده معتبر بسپرید و به‌ صورت کاملاً حرفه‌ای و دقیق روند ثبت شرکت را طی کنید، استفاده از خدمات مدیران برای شما یک ضرورت به حساب می‌آید.

این سایت تجربه و تخصص خوبی در زمینه ثبت شرکت دارد و علاوه‌ بر پیشبرد اهداف شما، می‌تواند به‌ عنوان یک مشاور دلسوز در هر مرحله به سؤالات و ابهامات شما پاسخ دهد تا از بروز هرگونه مشکل جلوگیری شود. شرکت مدیران در هر بخش خاصی مانند ثبت شرکت یا ثبت برند، از متخصصان مجرب کمک می‌گیرد.

یعنی هر بخش از فعالیت این شرکت بر پایه تخصص افرادی بنا شده که در زمینه کاری خودشان اطلاعات خوبی دارند‌. پس شما می‌توانید بدون هیچ ‌گونه نگرانی خاصی وظیفه ثبت شرکت را روی دوش مدیران بگذارید و منتظر بمانید تا روند ثبت شرکت شما به ‌طور کامل طی شود.

 

 

 

هزینه ثبت شرکت در دبی به چه عواملی بستگی دارد؟

به تعداد نفرات و نوع فعالیت و در نهایت نوع مجوز یا لایسنس بستگی دارد.

آیا با ثبت شرکت در امارات می توان جهت اخذ اقامت اقدام کرد؟

بله پس از دریافت اجازه کار می توان درخواست داد.

آیا پس از ثبت شرکت در دبی می توانیم برای افتتاح حساب بانکی اقدام کنیم؟

بله افتتاح حساب شرکتی قابل انجام است.

121 دیدگاه

    • سلام
      وقت شما بخیر

      هزینه ثبت شرکت در دبی و اخذ اقامت می تواند از ۲۹۰۰۰ تا ۴۹۰۰۰ درهم با توجه به موضوع و تعداد نفرات متغیر است.

      موفق باشید

  • کار ثبت دبی رو برای بنده انجام دادن ،
    من و خانواده ام خیلی راضی هستیم و اقامت ۳ ساله رو دریافت کردم
    ممنون 🙏🏻

    • با سلام

      باعث افتخار ماست که در خدمت شما هستیم

      فقط در نظر داشته باشید هر ۶ ماه باید ۱ بار در امارات حضور بهم رسانید

      با تشکر

  • من از خدمات ثبت دبی کاملا راضی بودم هم سریع انجام شد هم کامل و شسته رفته بود طی پروسه انجام کار هم همراهم بودن هزینه اضافی هم دریافت نشد

    • با سلام

      رضایت شما افتخار ماست

      در نظر داشته باشید در بعضی از مراحل ممکن است به علت درخواست خدمات اضافی مشمول هزینه اضافی شوید.

      با تشکر

  • ممنون از اطلاعات کاملتون و اینکه لحظه به لحظه کنارمون بودین حتما به دوستانم معرفیتون می کنم

  • من كار ثبت شركت دبي رو توسط خدمات اداری مديران انجام دادم دقيقا ٥ روز كاري كارم رو انجام دادن كارشون خيلي خوب بود من خيلي راضي بودم.براي كارهاي ثبتي خدمات اداری مديران رو پيشنهاد ميكنم.

  • مجموعه مديران رو پيشنهاد ميدم چون در سريع ترين زمان ممكن كار ثبتي بنده و شريكم رو انجام دادن اقامت رو دريافت كرديم موفق باشيد

    • سلام لطفا شرح کامل دررابطه ایجاد شعبه وهزینه های آن ارسال فرمایید باتشکر محمد نعمانی

    • با سلام و احترام

      لطفا با شماره ۰۲۱۴۳۰۰۰۰۵۶ تماس حاصل فرمایید تا مشاوران ما به شما کامل ترین مشاوره را بدهند.

      با تشکر

    • من درایران میخواهم جنرال تریدینگ ثبت کنم بعد شعبه دردوبی و ترکیه داشته باشم لطفا بطورمشروح وجداگانه راهنمایی کامل بفرمایید درضمن ثبت شرکت ایرانی بامسئولیت محدود درنظراست ایا مناسب میباشد؟هزینه ثبت درایران چقدرخواهدبودوهزینه خدمات شما بطورکامل لطف فرمایید.باتشکر

    • با سلام و احترام

      لطفا جهت کسب اطلاعات کامل با شماره ۰۲۱۴۳۰۰۰۰۵۶ تماس حاصل فرمایید

      با تشکر

  • ما قبلا یک تجربه ناموفق داشتیم فکر نمی کردیم دیگه بتونیم اونجا مقیم بشیم
    ممنونم بابت همه چی من به شما ایمان آوردم ایشالا همیشه بدرخشید

  • سلام
    هزينه ثبت در دبي چقدر ميشه و اينكه عنوان فعاليت ما بازرگاني هست ميشه اونجا شركت ثبت كرد با اين موضوع ؟

  • کار ثبت دبی رو کمتر از ۱۰ روز برام انجام دادن .من از همه جا استعلام قیمت گرفتم قیمتشون از همه جا پایین تر بود و خیلی پیگیر کار بودن من که خیلی راضی بودم

  • اطلاعات مشاورتون خیلی کامل و مفید بود همه ابهامات برطرف شد ،خوشحالم که با موسسه تون آشنا شدم🙏🏻🌺

    • با سلام

      بله میتوان ثبت کرد و هزینه با توجه به نوع مجوز متفاوت است اما به طور حدودی چیزی در حدود ۴۳ تا ۴۸ هزار درهم است.

      با تشکر از شما

  • وقت بخير
    من كارم تجهيزات پزشكيه ميتونم سركت توي دبي ثبت كنم ممنون ميشم راهنمايي كنيد 🙏🏻

    • با سلام

      وقت شما هم بخیر بله هیچ مشکلی جهت ثبت شرکت در دبی و اخذ اقامت براب صنف شما وجود ندارد

      با تشکر

  • سلام وقت بخير سوالي داشتم در مورد افتتاح حساب در امارات شما مي تونيد انجام بدين چه مداركي لازم داره ممنون ميشم راهنمايي كنيد

    • سلام وقت بخیر

      جهت افتتاح حساب شرکتی باید مدارک شرکت و محل شرکت موجود باشد و جهت افتتاح حساب شخصی داشتن امارات آیدی کفایت میکند.

      در صورت نداشتن هر یک از مدارک لطفا با ما جهت مشاوره بیشتر در تماس باشید.

      با تشکر

  • سلام
    ميخوام براي خودم و خانواده ام اقامت بگيريم با ثبت شركت امكانش هست يا خير ؟

    • با سلام

      بله با ثبت شرکت در امارات میتوانید برای کلیه اعضای خانواده خود اقامت امارات دریافت کنید

      با تشکر

  • سلام برای ثبت شرکت در دبی من دفتر کار ندارم چطور می‌تونم اونجا شرکت ثبت کنم ؟ زمینه فعالیت من در زمینه هنر و موسیقی فعالیت دارم

    • با سلام و وقت بخیر

      جهت ثبت شرکت در امارات می توانید از آدرس های موقت جهت ثبت شرکت اقدام نمایید سپس آدرس جدید خود را با آدرس موقت عوض نمایید.

      با تشکر

  • وقت بخیر و درود بر شما
    لطفا بفرمایید ثبت شرکت در دبی در کوتاه ترین زمان چند روز طول می کشه و آیا بدون حضور ما هم میشه انجام داد مثلا وکالت بدیم به وکیل ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • با درود فراوان

      جهت ثبت شرکت در دبی به حضور شما حتما نیاز است. و مدت زمان ثبت شرکت در دبی حدود ۵ روز میباشد.

  • سلام اسمی که برای ثبت در دبی انتخاب میشه شرایطش چی هست ؟ آیا میشه اسم لاتین باشه یا فارسی ؟

    • با سلام

      اگر اسم عربی براب ثبت شرکت در امارات انتخاب کنید که هزینه خاصی ندارد اما اسامی غیر عربی قابلیت ثبت دارند اما مشمول پرداخت هزینه بیشتر میشوید.

      با تشکر

  • وقتتون بخیر
    ایا مجوزی که برای ثبت گرفته میشه
    با همون هم میشه کار انجام داد یا مجوز کار هم باید جدا بگیریم؟

    • باسلام

      پس از ثبت شرکت در امارات و اخذ مجوز ثبت جهت انجام کار به صورت نا محدود باید حتما درخواست مجوز با ویزای کار دبی هم بدهید.

      با تشکر

  • سلام سوال داشتم خدمتتون
    با شرکتی که توی دبی ثبت می‌کنم آیا می‌تونم صادرات و واردات انجام بدم یا باید مجوز خاصی داشته باشم

    • سلام

      پس از ثبت شرکت در دبی به صورت تجاری شما میتوانید هرگونه صادرات و واردات کالاهای مجاز را انجام دهید.

      با تشکر

  • سلام شرکت جنرال چه نوع شرکتی هست
    و از نظر شما چه نوع شرکت ثبت بشه بهتر و دردسر کمتری داره؟

    • با سلام

      اگر منظورتان شرکت جنرال تریدینگ هست بله همچین شرکتی داریم و قابل ثبت اما ما برای ایرانی ها پیشنهاد نمیکنیم.

      برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

      با تشکر

  • سلام فرزندان من هنوز به سن قانونی نرسیدن میشه برای اونها هم اقامت گرفت ؟ و‌برای پدر ‌‌مادرم ممنون میشم راهنمای بفرمایید

  • روزتون خوش من کارت پایان خدمت ندارم در حال حاضر دانشجو هستم امکان ثبت شرکت وجود داره برای من لطفا بفرمایید چیکار باید بکنم 🙏🏻

    • سلام

      وقت بخیر

      اگر بتوانید با استفاده از سنوات از کشور خارج شوید مشکلی نیست

      برای ثبت شرکت در امارات نیازی به کارت پایان خدمت نیست.

      با تشکر

  • سلام برای ثبت شرکت در مناطق آزاد هم راهنمایی بفرمایید شرایط به چه صورت هست ؟ آیا همانند مناطق آزاد ایران می باشد معافیت مالیاتی دارد لطفا شرایط و‌مدارک را اعلام بفرمایید

    • سلام

      وقت بخیر

      بله دارای معافیت مالیاتی هست

      برای اطلاعات بیشتر درباره مناطق آزاد حتما تماس بگیرید.

      با تشکر

  • سلام مجوز کاری که از طریق ثبت گرفته میشه اون هم ۳ ساله است و نیازی به تمدید نداره ؟

    • با سلام

      مجوز کار در امارات یا همان لایسنس به صورت سالیانه می باشد که باید هر سال تمدید شود اما اقامت به صورت ۳ ساله میباشد.

      با تشکر

  • سلام من خودم توی ایران شرکت دارم ۵ سال هست که فعالیت میکنم میتونم توی دبی نمایندگی ایجاد کنم ؟

  • سلام وقتتون بخیر بنده با ثبت شرکت در دبی میتونم اقامت کشورهای اروپایی رو به راحتی بگیرم لطفا شرایط رو به من بگین ممنون

  • سلام بعد از ثبت شرکت در امارات میتونم کارت بازرگانی بگیرم چون من کارم بازرگانی و صادرات مواد غذایی هست

    • با سلام

      افتتاح حساب در امارات فقط با داشتن امارات آی دی معتبر قابل انجام است.

      با تشکر

    • با سلام

      پس از تاسیس شرکت و اخذ اقامت و کارت امارات آی دی شما میتوانید همه چیز در امارات خریداری کرده . شما میتوانید با احراز یکی از شرایط ذیل ویزای طلایی اخذ نمایید. به طور مثال خرید خانه با مبلغ بالای ۲ میلیون درهم.

      موفق باشید.

  • وقت بخير لايسنس هم با همون اقامت داده ميشه اونم ٣ سال اعتبار داره و آيا لايسنس ها با هم فرق دارن ؟

    • با سلام

      اگر منظورتان را درست فهمیده باشم.

      شما پس از اخذ لایسنس جهت اقامت اقدام نموده. بله لایسنس ها با هم متفاوت هستند.

      موفق باشید

  • سلام بعد از ثبت شركت سريع ميشه افتتاح حساب كرد ؟ در بانكهاي ايراني يا عربي ؟
    ايا افتتاح حساب نياز به آفيس داره و بر حسب كاركرد حساب آيا ماليات هم داره ؟

    • با سلام

      افتتاح حساب در امارات فقط پس از اخذ امارات آی دی امکان پذیر میباشد و جهت افتتاح حساب هر شخص یا شرکت حتما باید یک مکان معرفی نماید.

      مالیات حساب بر اساس کارکرد نمیباشد.

      موفق باشید

  • من شرکتمو جای دیگه ثبت کردم نتونستن برام حساب باز کنند شما می تونید این کارو برام انجام بدین؟

    • با سلام

      بله اگر شرکتتان اصولی ثبت شده باشد و اقامت امارات را دریافت کرده باشید می توانیم برای شما حساب باز کنیم.

      موفق باشید

  • ما یکبار ریپورت شدیم در امارات شما می تونید برامون کاری کنید بتونیم دوباره اونجا کار کنیم؟

  • سلام
    همه اعضای شرکت برای احراز هویت باید در دبی حضور داشته باشن یا فقط شخصی که حق امضا داره ؟

  • سلام
    من میخوام تو دبی شرکت ثبت کنم و اقامت بگیرم. آیا مادرم هم میتونه از طریق من اقامت بگیره یا حتما از طریق والدین فرزندان میتونن اقامت بگیرن؟؟

    • با سلام

      با ثبت شرکت در امارات شما فقط میتوانید برای افراد تحت تکفل خود اقامت بگیرید که شامل مادر و پدر نمیشود.

      با تشکر

  • سلام
    ما ۳ نفر هستیم و قصد ثبت شرکت در دبی رو داریم چه نوع شرکتی باید ثبت کنیم بعد از ثبت آیا برای پدر ‌و‌مادر و برادر هم اقامت میدن
    شرایط چیه لطفا راهنمایی بفرمایید 🙏🏻

    • با سلام

      شما باید در دبی شرکت LLC یا مسئولیت محدود ثبت نمایید . خیر شما فقط برای افراد تحت تکفل می توانید اقامت بگیرید.

      با تشکر

  • سلام وقت بخیر بنده موضوع فعالیت شرکتم در ایران خدمات نرم افزاری هست
    چه نوع شرکتی میتونم در دبی ثبت کنم و آیا می تونم نمایندگی توی دبی ایجاد کنم و یا اینکه میتونم موضوع شرکت رو چند منظوره بزنم

    • با سلام

      ثبت شرکت در دبی با موضوع خدماتی امکان پذیر است و ایجاد نمایندگی خیر . بله موضوع چند منظوره به جز مواد غذایی امکان پذیر است.

      با تشکر

  • سلام برای ثبت شرکت باید حتما دفتر داشته باشیم شرایط به چه صورت هست یا از آدرس های مجازی میشه استفاده کرد ؟

    • سلام
      وقت بخیر

      جهت ثبت شرکت باید حتما دفتر داشت اما میتوان برای شروع از آدرس های مجازی استفاده کرد.

      با تشکر

  • سلام بعد از ثبت شركت در دبي ما هر چند وقت بايد به اون كشور بريم و اگر شرايط براي ١ سال نباشه كه بريم مشكلي پيش مياد و اقامت ما لغو ميشه ؟

    • سلام

      هر ۶ ماه یکبار در دبی باید حضور داشته باشید و عدم حضور ممکن است مشمول پرداخت جریمه شوید.

      با تشکر

  • برای ثبت شرکت در دبی چقدر سرمایه لازم است ؟ ,و حتما باید واریزی به بانک در حساب بلوکه شود؟

    • با سلام

      حداقل سرمایه جهت ثبت شرکت تجاری در امارت جهت اخذ اقامت ۱۵۰ هزار درهم می باشد که ه صورت تقویمی ثبت می شود و نیازی به بلوکه کردن در بانک نیست.

      با تشکر

  • سلام
    آیا شما شرکت با لایسنس جنرال تریدینگ هم‌ثبت میکنید؟
    اگر بله با چه‌ قیمتی؟

    متشکرم

    • با سلام

      بله شرکت جنرال تریدینگ در امارات ثبت میکنیم و هزینه لایسنس آن حدود ۳۹۰۰۰ درهم می باشد.

      با تشکر

    • با سلام

      شما جهت اخذ اقامت امارات می توانید هر نوع شرکتی را در امارات به ثبت برسانید.

      با تشکر

  • سلام
    تصمیم دارم در دبی شرکت خدماتی ثبت کنم شغل اصلی من فعالیت در زمینه حمل و نقل مسافری هست
    ایران هم شرکت دارم ولی غیر فعال است
    چطور می تونم شرکت حمل و نقل یا خدماتی ثبت کنم اقامت به چه صورت است ؟

    • با سلام

      در امارات امکان ثبت شرکت حمل و نفل مسافری فقط با اخذ مجوز از RTA امکان پذیر است.

      با تشکر

  • سلام وقت بخیر برای ثبت شرکت در دبی ما دفتر کار نداریم لطفا بفرمایید که من باید جایی رو اجاره کنم یا شما خودتون جایی رو برای ما اجاره میکنید یا ادرس به صورت مجازی هست و ما میتوانیم بدون دفتر فعالیت کنیم

    • سلام

      جهت ثبت شرکت در امارات نیاز به داشتن یک دفتر تجاری هست.

      جهت اطلاعات بیشتر و راهنمایی جهت ثبت شرکت در دبی لطفا تماس بگیرید.

      با تشکر

  • سلام
    وقت بخیر بعد تز ثبت شرکت و افتتاح حساب در امارات سقف تراکنش بانکی تا چه میزان هست ایا محدودیتی دارد ؟

  • سلام وقت بخیر
    بعد از ثبت شرکت در امارات و افتتاح حساب تراکنش مال تا چه میزان هست ایا محدودیت داره ؟

    • با سلام
      هزینه ثبت شرکت در دبی به صورت جنرال تریدینگ بسیار بسیار متفاوت می باشد اما این هزینه می تواند از ۳۵ هزار درهم تا ۵۰ هزار درهم متغیر باشد.

      با تشکر

  • سلام
    آیا امکان ثبت شرکت تجاری برای ۴نفر امکان‌پذیر می‌باشد؟
    آیا محدودیت اعضا وجود دارد؟

    • با سلام

      در دبی برای ثبت شرکت تجاری با ۴ نفر مشکلی وجود نخواهد داشت اما جهت دریافت اقامت با این شرکت ممکن است با زمان بسیار بیشتری روبه رو شوید و نیازمند تاییدیه هایی جهت اخذ اقامت برای نفر ۳ به بعد باشد.

      با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *