قوانین ثبت شرکت در دبی در سال ۲۰۲۲ 💎

قوانین ثبت شرکت در دبی

قوانین ثبت شرکت در دبی

کشور امارات یکی از همسایگان جنوبی کشور ایران است. این کشور به دلیل داشتن ویژگی ‌هایی مانند ثبات اقتصادی و تسهیلات مناسب به یک مقصد عالی برای کسب درآمد تبدیل ‌شده است. اگر شما نیز قصد دارید به ثبت شرکت در دبی بپردازید باید با قوانین موجود در این زمینه آشنا شوید.

ما در ادامه قصد داریم برای شما به ‌طور کامل در رابطه با قوانین ثبت شرکت در امارات و در شهر هایی مانند دبی صحبت کنیم. اگر هدف ‌گذاری شما، ثبت شرکت در این کشور می‌باشد حتما ما را تا انتهای این محتوا همراهی کنید.

بررسی کشور امارات 

کشور امارات با پیشرفت ‌هایی که در چند سال اخیر داشته در سراسر جهان شناخته‌ شده است. در کنار مساحت کم، این کشور دارای زیرساخت ‌های بسیار شگفت ‌انگیز و عالی می‌باشد که این کشور را به یک مقصد مناسب برای تفریح، تحصیل و حتی کسب درآمد تبدیل کرده است.

همین موضوع باعث شده تا افرادی که به بازار های جهانی علاقمند هستند، به این کشور مهاجرت کنند و از مزایای شگفت ‌انگیز آن به نفع خودشان بهره ببرند.دانستن قوانین ثبت شرکت در دبی یکی از روش ‌هایی است که در سال ‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است‌.

قوانین ثبت شرکت در دبی
قوانین ثبت شرکت در دبی

بررسی ویژگی‌ های قوانین ثبت شرکت در دبی 

برای قوانین ثبت شرکت در دبی توجه به نکات گوناگون و مهمی مورد نیاز است. کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر برای ثبت شرکت در امارات قدم بردارید. بیایید با یکدیگر برخی از این نکات را بررسی کنیم. 

  • برای ثبت شرکت شما نیاز به هیچ ‌گونه مدرک زبان ندارید 
  • مدرک تحصیلی آکادمیک در حوزه تخصصی شما مورد نیاز نیست و صرفاً داشتن تجربه کافی است 
  • بعد از ثبت شرکت شما از پرداخت مالیات به ‌طور کامل معاف می‌شوید
  • امکان جذب نیروی خارجی (ایرانی یا …) برای تکمیل کادر شرکت فراهم می‌باشد
  • بعد از اقدام شما برای ثبت شرکت روند، ثبت در سریع‌ترین زمان ممکن طی می‌شود 
  • امکان اخذ اقامت برای همسر و فرزندانتان نیز به طور کامل میسر است 
  • محدودیت سنی سفت و سختی برای ثبت شرکت در امارات وجود ندارد
  • هزینه دانستن قوانین ثبت شرکت در دبی تا حد بسیار زیادی پایین است 
  • به دلیل وجود مناطق آزاد متنوع، شما می‌توانید در هر منطقه از امارات که می‌خواهید به ثبت شرکت بپردازید
  • جدای از هزینه ثبت شرکت در امارات، شما نیازی به سرمایه‌ گذاری در این زمینه ندارید 
  • شما می‌توانید در هر زمینه‌ای که مد نظرتان می‌باشد به ثبت شرکت بپردازید 

برای دانستن قوانین ثبت شرکت در دبی باید چه مجوز هایی را دریافت کنم؟

به ‌طور کلی، مجوزهایی که برای قوانین ثبت شرکت در دبی مورد استفاده قرار می‌گیرند به سه دسته تقسیم ‌بندی می‌شوند. این سه دسته شامل مجوز های حرفه‌ای، مجوز های صنعتی و مجوز های تجاری می‌شوند. بیایید با یکدیگر هر کدام از این مجوزها را بررسی کنیم.

هر کدام از این مجوز ها برای کسب وکار های متفاوتی صادر میشوند. شما در قدم اول باید با بررسی کسب و کار خود به سراغ اخذ مجوز مرتبط بروید.

مجوز حرفه‌ای  یا professional license

مجوز حرفه‌ای همان ‌طور که از نام آن پیداست برای خدماتی صادر می‌شود که نیاز به تحصیلات آکادمیک، توانایی ‌های ذهنی، یا تخصص ‌های کاربردی دارند.

برای مثال شرکت‌ هایی مانند حسابداری و مشاوره مالیاتی، مشاور های کسب ‌و کار، خدمات پزشکی، خدمات اینترنتی، صنایع دستی، خدمات مشاوره و … باید از این مجوز بهره ببرند.

مجوز صنعتی  یا industrial license

مجوز صنعتی معمولاً برای کسب‌ و کارهایی صادر می‌شود که در آن کالایی تولید می‌شود. برای مثال شرکت ‌هایی که در زمینه تولید پوشاک، مواد غذایی و دارو، و غیره فعالیت می‌کنند، باید این مجوز را دریافت کنند.

مجوز تجاری یا commercial license

مجوز تجاری برای ثبت شرکت در دبی، به شرکت‌ هایی که به تجارت می‌پردازند اعطا می‌شود. شما با استفاده از این مجوز می‌توانید انواع گوناگون و متفاوتی از کالا ها را بخرید بفروشید یا به صادرات و واردات بپردازید. فرقی نمی‌کند که کالای مد نظر شما چیست.

مجوز تجاری می‌تواند طیف وسیعی از کالا ها را پشتیبانی کند و به شما کمک کند به ‌راحتی به تجارت بپردازید. 

بررسی ویژگی‌ های ثبت شرکت در دبی
بررسی ویژگی‌ های ثبت شرکت در دبی

قوانین ثبت شرکت در دبی، پرطرف‌دارترین شرکت ها را بشناسید

 قبل از ثبت شرکت در دبی بهتر است شما با پرطرف‌دارترین انواع شرکت ‌هایی که توسط ایرانیان ثبت می‌شوند آشنا شوید. این‌ موضوع به شما کمک می‌کند تا با اطلاعات بیشتری در این زمینه قدم بردارید.

شرکت اول شرکت با اختیارات محدود یا شرکت مسئولیت محدود یا LCC  می‌باشد. برای ثبت شرکت در دبی در نوع اختیار محدود، شما باید حداقل ۵۱ درصد سهام شرکت خود را به نام یک فرد تبعه امارات کنید. در این شرایط شما می‌توانید با داشتن ۴۹ درصد سهام شرکت، فعالیت خود را شروع کنید.

البته اگر در مناطق آزاد امارات به ثبت شرکت بپردازید، ۱۰۰ درصد سهام شرکت به نام شما خواهد بود.امااااا در نظر داشته باشید از سال ۲۰۲۱ به  بعد شما میتوانید در شرکت مسئولیت محدود ۱۰۰ درصد سهام را دارا باشید.

نوع دیگر شرکت ‌های پرطرف‌دار شرکت ‌های نمایندگی و پشتیبانی می‌باشند. اگر به‌ دنبال بی‌دردسرترین روش  قوانین ثبت شرکت در دبی هستید، بهتر است که به سراغ همین روش ثبت شرکت بروید. در واقع در این روش شما با پذیرش نمایندگی از شرکت ‌های مهم در سراسر جهان برای خودتان درآمدزایی می‌کنید. 

برای قوانین ثبت شرکت در دبی، پرطرف‌دارترین شرکت ها را بشناسید
برای قوانین ثبت شرکت در دبی، پرطرف‌دارترین شرکت ها را بشناسید

جمع‌بندی 

به این‌ موضوع توجه داشته باشید که علاوه‌ بر مواردی که ما گفتیم، برای قوانین ثبت شرکت در دبی شما باید به قوانین دیگری نیز توجه داشته باشید. قوانینی مانند کفالت مالی، نداشتن سوء پیشینه و … جزو آن دسته از مواردی می‌باشند که توجه به آن ‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

روند ثبت شرکت در دبی روند نسبتاً پیچیده و هزینه‌بری است‌. هر گونه خطا و اشتباه در این زمینه می‌تواند باعث هدر رفت هزینه و وقت شود.

برای جلوگیری از این مشکل شما می‌توانید با متخصصانی که در این زمینه تجربه دارند ارتباط بگیرید. شرکت مدیران یکی از شرکت‌ هایی است که می‌تواند از ابتدا تا انتهای روند ثبت شرکت در امارات را برای شما شرح دهد و راهنمای شما در این زمینه باشد.

اگر به‌ دنبال یک شرکت خدمات ‌دهنده معتبر در این زمینه هستید و می‌خواهید که کاملاً قانونی و اصولی روند قوانین ثبت شرکت در دبی را پیش ببرید، حتما سری به سایت مدیران بزنید. متخصصان و مشاورینی که در این زمینه فعالیت می‌کنند دارای تجربه زیادی هستند و می‌توانند راهنمای شما در این مسیر پرپیچ‌ و خم باشند.

آیا جهت ثبت شرکت در امارات قوانین خاصی برای ایرانیان وجود دارد؟

خیر کلیه افراد میتوانند در امارات ثبت شرکت انجام بدهند اما برای ایرانیان یک سری محدودیت هایی وجود دارد.

با توجه به قوانین امارات بیشتر شرکت ها در کدام شهر و منطقه ثبت می شوند؟

برای ایرانیان شرکت ها معمولا در دبی ثبت میشوند ولی ثبت شرکت در کلیه نقاط امارات برای ایرانیان امکانپذیر است.

با توجه به قوانین امارات ثبت شرکت در دبی مشمول مالیات میشود؟

مالیات در امارات بستگی به نوع منطقه ای که در آن شرکت ثبت شده دارد که شامل منطقه آزاد و اصلی میباشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *