ثبت شرکت در امارات و ۸ مدل شرکت جهت ثبت

ثبت شرکت در امارات متحده

ثبت شرکت در امارات و ۸ مدل شرکت جهت ثبت

 

ثبت شرکت در امارات خصوصا دبی

 

ثبت شرکت در امارات خصوصا دبی یکی از خوشایند ترین و پر طرفدارترین سرمایه گذاری ها در میان سرمایه گذاران جهان می باشد.

تجارت آزاد پس از ثبت شرکت در امارات و اخذ مجوزهای مربوطه از امتیازات مهم ثبت شرکت در امارات می باشد.

پایین بودن مالیات ارزش افزوده بسیار پایین ( ۵% )و نداشتن مالیات بر درآمد هم یکی دیگر از جذابیت های ثبت شرکت در امارات و دبی می باشد که سرمایه گذاران زیادی را یه سوی خود جلب میکند.

اما مهم ترین رکن اصلی علاقه کارآفرینان و سرمایه گذاران به امارات آینده روشن و چشم انداز سرمایه گذاری پر سود است که حاکمان امارات برای این کشور در نظر گرفته اند که این کشور را به یک هاب بزرگ سرمایه گذاری و بیزینس در خاورمیانه تبدیل کرده است که با توجه به رشد چشمگیر سود ناخالص داخلی  این کشور را در زمره کشورهای پر سود برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است.

در کشور امارات شهر دبی سرمایه گذاران اقدام به ثبت شرکت در امارات به صورت های زیر  میکنند که شمردن تعداد مهمی از آنها خالی از لطف نیست.

 

انواع شرکت در امارات شامل

 

شرکت لیمیتد لیابیلیتی کمپاتی

Limited liability company

شرکت جنرال پارتنر شیپ

General partnership

شرکت لیمیتد پارتنرشیپ

Limited partnership

شرکت جوینت ونچر

Joint venture company

شرکت پرایویت شرهولدینگ

Private shareholding company

شرکت پالیک شرهولدینگ

Public shareholding company

شعبه شرکت های خارجی

Branches of foreign companies

شرکت سول پروپریتورشیپ

Sole proprietorship

 

ثبت شرکت در امارات در چه مناطقی امکان پذیر است؟

 

در نظر داشته باشید ثبت شرکت در امارات متحده به صورت آفشور  آنشور مناطق آزاد و سرزمین اصلی امکان پذیر می باشد.

 

تفاوت آفشور و آنشور چیست؟

Offshore & On-shore

شرکت های فراساحلی یا آفشور فقط می توانند برای خارج از امارات متحده فعالیت کند و حق فعالیت در داخل امارات را ندارد. شرکت آفشور محدودیتی برای سهام داران خارجی ندارد و همچنین مالیات متعلقه به این نوع شرکت ها در این مناطق صفر می باشد.یکی از مناطق معروف برای ثبت شرکت های آفشور راس الخیمه می باشد که به صوررت اختصاری به آن راک هم می گویند.

RAK Offshore

اما شرکت های آنشور برای فعالیت در امارات طراحی شده اند که شامل مالیات متعلقه هستند ( به صورت اندک ) و این نوع شرکت ها موظف به تشکیل پرونده مالیاتی هستند.

پیشنهاد ما این است که اگر علاقه ای به فعالیت در داخل امارات را ندارید و قصد فعالیت در خارج از امارات را دارید که شامل مالیات نشوید بهترین گزینه برای شما ثبت شرکا در امارات به صورت فراساحلی می باشد که هم شامل مالیات و تشکیل پرونده مالیاتی نمیشود و هم می توانید دارای سهام ۱۰۰ درصدی در این نوع شرکت باشید.

البته در نظر داشته باشید برای ایرانیان ثبت این نوع شرکت در امارات دارای محدودیت های خاص خود می باشد.که البته مشاوران ما می توانند راهکارهای خوبی را پیش روی شما بگذارند. همچنین در نظر داشته باشید ثبت شرکت در امارات همانند ثبت شرکت در کانادا و اروپا می باشد که دارای پروسه های مخصوص به خود می باشد.

 

ثبت شرکت در مناطق آزاد و سرزمین  اصلی

 

هنگامی که تصمیم گرفتید که در امارات شرکت ثبت کنید دانستن این که آن شرکت را در منطقه آزاد ثبت کنید یا سرزمین اصلی بسیار مهم است .در نظر داشته باشید ثبت شرکت در امارات در این مناطق هزینه های خاص خودش را دارد و بسته به نوع فعالیت شما می تواند بالاتر از یکدیگر باشد.

در سال ۱۹۸۵ دبی منطقه جبل علی را به عنوان منطقه آزاد اعلام کرد و این منطقه فعالیت خود را با ۱۹ شرکت آغاز نمود.در نظر داشته  باشید که منطقه جبل علی  اولین منطقه آزاد در خاورمیانه در آن زمان بود اما در کمتر از یک دهه به اولین منطقه آزاد در جهان تبدیل شد که توانست گواهینامه ایزو بگیرد.

داستان موفقیت JAFZA به طرحی برای چندین منطقه آزاد تبدیل شد که هر

هر کدام دارای مزایا و مزایای استراتژیک خودشان بود که باعث شد به دلیل داشتن مالکیت ۱۰۰ درصدی هزاران موسسه و شرکت خارجی و سرمایه گذار به این منطقه روی بیاورند.

پس از مزایای مهم ثبت شرکت در امارات متحده در مناطق آزاد داشتن مالکیت ۱۰۰ درصدی و نداشتن مالیات متعلقه بود.

اما حاکمین امارات در سال ۲۰۲۱ اصلاحاتی در قوانین امارات دادند که در آنها اجازه می دهد افراد خارجی هم  بتوانند در سرزمین اصلی با ۱۰۰ درصد مالکیت به ثبت شرکت در امارات بپردازند.

اشاره به این نکته خالی از لطف نیست که تا قبل از سال ۲۰۲۱ افراد خارجی جهت ثبت شرکت در امارات فقط میتوانستند ۴۹ درصد سهام را در اختیار داشته باشند و برای ثبت شرکت در امارات از یک کفیل یا اسپانسر استفاده کنند.

اما بعد از سال ۲۰۲۱ این قانون برای یک سری از فعالیت های تجاری برداشته شد و اجازه ثبت شرکت در امارات با ۱۰۰ درصد سهام به خارجی ها صادر شد.

 

موضوع فعالیت و موضوعات خاص

 

از مهمترین نکات جدایی ناپذیر هر کسب و کاری انتخاب یک موضوع فعالیت درست وتخصصی می باشد که می تواند در ثبت شرکت شما در امارات مهم و حیاتی باشد.جهت ثبت شرکت در امارات باید درخواست مجوز را از دایره اقتصادی بدهید و موضوع فعالیت خود را  از نشاط های متععد در اداره اقتصادی انتخاب نمایید.

در نظر داشته باشید تعدادی از موضوع فعالیت ها دارای محدودیت و تعدادی ممنوع هستند.اگر در حال حاضر در حیطه خاصی فعالیت می کنید می توانید از همان موضوع فعالیت به شرط نداشتن محدودیت و ممنوعیت استفاده کنید.

اما اگر قصد دارید تازه وارد تجارت و کسب و کار در امارات شوید ما به شما موضوع فعالیت تجاری یا فروش مجدد را پیشنهاد می کنیم تا هم با قوانین و مقررات امارات آشنا شوید و هم بتوانید زمینه فعالیت خود را راحت تر پیدا کنید.

جهت اخذ مجوز کسب و کار در  سرزمین اصلی در دبی، ابتدا مهم است که ماهیت دقیق کسب و کار پیشنهادی خود و فعالیت های آن را پیدا کنید.

امارات بیش از ۱۰۰۰ فعالیت تجاری را برای کسب و کار ۱۰۰ درصدی ارائه می دهد که شامل پیمانکاری و ساخت و ساز، طلا و جواهرات، باربری و حمل و نقل، غذا و آب، آموزش و گردشگری می شود.

البته در نظر داشته باشید ثبت شرکت جنرال تریدینگ هم در امارات از محبوبیت خاصی برخوردار هست.

هزینه های ثبت شرکت در امارات

 

هزینه های مربوط به ثبت شرکت در امارات به نوع شرکت و نوع مجوز فعالیت و همچنین تعداد ویزای های درخواستی بستگی دارد و نمی توان هزینه دقیقی برای آن محاسبه نمود.

مهم ترین فاکتور مشخص شدن هزینه ثبت شرکت در امارات ویزا های درخواستی تعداد افراد وهمچنین تعداد نفرات حاضر در لایسنس و در نهایت سرمایه اولیه اعلامی می باشد.

به جز هزینه های جاری ثبت شرکت در امارات در شهر دبی باید هزینه های خرید یا اجاره دفتر کار یا سوله و یا کارخانه را هم به آن اضافه کرد.هزینه های اجاره دفاتر هم بسیار متفاوت است.

از اجاره دفاتر و آفیس های مجازی و میزهای مشترک تا دفاتر کامل با همه تجهیزات  اداری که می تواند عددی متغیر بین ۸۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰۰ درهم باشد.

 

به طور خلاصه کل هرینه های ثبت شرکت در امارات می توان به ۴ دسته تقسیم میشود

 

۱- هزینه های ثبت شرکت و تاییدیه های اولیه

۲- هزینه های اخذ مجوز یا لایسنس که به تجاری یا خدماتی بودن آنها بستگی دارد

۳-هزینه اخذ ویزا و اخذ اقامت کاری که به تعداد نفرات وابسته است

۴-هزینه اجاره یک مکان جهت ارائه به دایره اقتصادی های امارات

 

انواع مجوزها جهت ثبت شرکت در امارات

به طور کلی جهت ثبت شرکت در امارات برای ایرانیان ۲ نوع مجوز راح تر قابل دریافت و ثبت می باشند که به مجوز یا لایسنس های تجاری و خدماتی معروف هستند.

Commercial license

Professional license

در نظر داشته باشید می توانید جهت ثبت شرکت در دبی از طریق لینک زیر با توجه به نوع فعالیت خود اقدام به ثبت شرکت در دبی نمایید.

https://invest.dubai.ae

 

درباره دبی و زندگی در دبی هم بدانید

 

دبی شهری در امارات متحده عربی با جمعیتی بالغ بر ۳٫۴ میلیون نفر و وسعت ۴۱۴۱ کیلومتر مربع از پرطرفدار ترین شهر ها برای ثبت شرکت در امارات می باشد.

بر اساس گزارش بانک جهانی , ترخ بیکاری در دبی برای بیش از ۱۵ سال چیزی غریب به ۰٫۵ درصد می باشد که در نوع خود بینظیر است. امارات هم ششمین کشور جهان ازلحاظ امنیت اقتصادی و رفاهی می باشد.

با چشم انداز آینده نگر دبی  ,  این شهر به زودی در بین ۵ شهر متحول اقتصادی و سرمایه گذاری خواهد بود و مکانی پیشرو برای جذب سرمایه گذاری خارجی خواهد بود.

 

ثبت شرکت در امارات
ثبت شرکت در امارات

در طی سال های گذشته دبی همواره تلاش کرده که در جهت پیشبرد اهداف اقتصادی ,  سیاست ساده سازی و بروکراسی  اداری را در پیش بگیرد و با حمایت از زیر ساخت های لجستیکی و زیرساختی در سطح جهانی و همچنین توسعه سرمایه انسانی ,  راه را برای برتر کردن خود در سطح جهانی هموار کرده است.

امروزه دبی مقصد مطلوب سرمایه گذاران در کل جهان است و بهترین شهر برای پیشرفت و پیشبرد اهداف بلندپروازانه سرمایه گذاران خارجی است.

دبی با داشتن رتبه نخست در رشد اشتغال مولد، رتبه دوم در نرخ بیکاری  و اشتغال جوانان، و رتبه هشتم در تنوع اقتصادی  جهان، به دلیل ثبات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی خود شهرت خاصی به دست آورده است و آن را به یکی از جذاب ترین مکان های جهان تبدیل کرده است.

کسب و کاردر یک محیط اقتصادی کلان باثبات، سیاست‌های اقتصادی پایدار و استراتژی‌های رشد برتر به عملکرد و تنوع اقتصادی برجسته دبی کمک کرده است.

از این رو دبی می تواند یکی از شهرهای موفق در کشور امارات قلمداد کرد که رشد سرمایه گذاری در آن چشمگیر است.

دبی شهری با ایده های نو آورانه و خلاق که روز به روز به سمت فرهنگ دیجیتالی شدن پیش می رود که ازاین رو باعث پیشرفت کا امارات هم شده است.

فرهنگی کارآفرین پسند و مجموعه‌ای از ابتکارات استراتژیک، ذینفعانی مانند سیاست‌گذاران، شرکت‌ها، دانشگاه‌ها، سرمایه گذاران و افراد مشهور را گرد هم می‌آورد که بتواند از قدرت نوآوری دیجیتال به راحتی استفاده کند.

در نهایت دبی با توجه به موقعیت جغرافیایی بی نظیر ارتباطات کارآمدی را بین کشورهای جهان در منطقه خاورمیانه ایجاد کرده است که باعث ایجاد نقش کلیدی در توسعه و پیشرفت آن ایفا نماید.

از همین رو داشتن یک شرکت در امارات و یا ثبت شرکت در امارات در شهر دبی می تواند شما را به تمام این مزایا برساند.

 

لیست مشاغل مورد نیاز دبی

۱- مدیر ارشد بازاریابی یا مارکتینگ که حقوقی معادل ۴۰ تا ۵۰ هزار درهم در ماه دریافت میکند.

۲-وکلا ( البته نه هر وکیلی ) می توانند ماهیانه بین ۲۰ تا ۱۰۰ هزار درهم درآمدزایی داشته باشند.

۳-مدیران اجرایی یا همان CEO ها که بین ۲۵ تا ۶۵ هزار درهم در ماه درآمد خواهند داشت.

۴-اساتید دانشگاه ها بین ۳۰ تا ۷۵ هزار درهم درآمد ماهیانه دارند.

۵-مدیران منابع انسانی بین ۱۵ تا ۲۸ هزار درهم درآمد دارند.

۶-مهندسان داده ( DATA ) بین ۲۰ تا ۵۰ هزار درهم با توجه به سختی کار خود درآمد خواهند داشت.

۷- مدیران فناوری اطلاعات و ارتباطات چیزی حدود ۱۵ تا ۴۰ هزار درهم حقوق خواهند داشت.

۸-مدیران بانک ها بین ۱۵ تا ۵۰ هزار درهم درآمد خواهند داشت.

۹- مهندسان بین ۱۵ تا ۴۰ هزار درهم بسته به نوع مدرک تحصیلی درآمد خواهند داشت.

۱۰-متخصصان حسابداری و مدیران ارشد مالی بین ۳۵ تا ۸۰ هزار درهم در ماه درآمد دارند.

به طور کلی اگر دارای تخصص خاص و حرفه ای باشید می توانید روی درآمد ۳۰ تا ۵۰ هزار درهم در ماه حساب باز کنید.

 

درباره شیخ محمد حاکم دبی

محمد بن راشد بن سعید آل مکتوم ; معاون رئیس‌جمهور امارات متحده عربی، نخست‌وزیر ، حاکم امارات دبی و وزیر دفاع امارات متحده عربی ، وی در ۴ ژانویه ۲۰۰۶ به جای برادرش شیخ مکتوم بن راشد ، حکومت امارات را به دست گرفت .

شیخ محمد همیشه مشتاق ملاقات با شهروندان بدون هیچ مانع و محدودیتی است و برای پیگیری امور و مسائل آنها و حتی شریک شدن در غم و شادی مردم تلاش می کند.او اغلب در مکان های عمومی دیده می شود که خودش با ماشینش رانندگی می کند یا در رستورانی در دبی مشغول غذا خوردن است.

شیخ محمد، در ۱۵ ژوئیه ۱۹۴۹ به دنیا آمد. او در خانواده آل مکتوم حاکم امارت دبی در خانه آنها در آل شیندقا بزرگ شده است.  هنرهای شکار و ورزش شاهین را آموخت و مهارت های اولیه سوارکاری را از پدرش آموخت . او اصول زبان عربی و تعالیم دین اسلام را فرا گرفت و در مقطع ابتدایی در دبی ثبت نام کرد و بین مدارس ابتدایی و متوسطه رفت و تحصیلات عالی خود را در لندن به پایان رساند و سپس به کالج نظامی بریتانیایی مونس در آلدرشات پیوست.

 

ثبت شرکت در امارات
ثبت شرکت در امارات متحده

 

آیا دبی شهر مناسبی جهت سرمایه گذاری در امارات می باشد؟

دبی به عنوان قطب تجاری خاورمیانه با امکانات نا محدود برای سرمایه گذاران بهترین شهر برای سرمایه گذاری در امارات می باشد.

چه  نوع شرکت های جهت ثبت شرکت در امارات وجود دارند.

در کشور امارات ۳ نوع شرکت که به صورت ساحلی فراساحلی و منطقه اصلی می باشند قابل ثبت هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *